سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگاران گفت: صبر مجلس از بی‌برنامه بودن وزارت راه و شهر سازی به سر آمده است. وی گفت:کمیسیون عمران مجلس موافق استیضاح آخوندی با نگاه ملی است و به دوستان در این زمینه کمک می‌کنیم، اما مخالف نگاه محله‌ای به استیضاح هستیم. همچنان به‌دنبال این هستیم که به آنها فرصت بدهیم ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد، ببینیم طرح‌ها و ایده‌های آنها چیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که با استیضاح وزیر راه و شهرسازی به‌صورت ملی موافق هستیم بیان کرد:‌ در بحث استیضاح باید معدل کل عملکردی وزیر راه و شهرسازی را در نظر بگیریم. به‌عنوان مثال به خاطر یک پروژه استانی که قرار بوده در استانی ساخته شود، نباید حتی بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مطرح کرد.

خسروی با تاکید بر این‌که مسئولان وزارت راه و شهرسازی با اطلاع از شرایط کشور و مقدورات مسئولیت را پذیرفته‌اند، تصریح کرد:‌ بنابراین باید به گونه از این وضعیت بیرون بیاییم، این‌که وزارت راه و شهرسازی بگوید قیمت ساخت مثلا یک کیلومتر آزادراه X تومان می‌شود و در حال حاضر اعتبار نداریم. یا این‌که پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در کشور وجود دارد. -وزیر راه و شهرسازی- این مسائل را می‌دانست و با اطلاع مسئولیت وزارت را پذیرفت.

وی تاکید کرد: در بحث مسکن باید مشخص شود که وزارت راه و شهرسازی در یک سال و چند ماه اخیر چه اقدامی انجام داده است. آنها می‌گویند باید سالانه حداقل یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود، از این رو در حال حاضر دو میلیون واحد از برنامه عقب هستیم. ‌به‌عنوان نمونه در بحث ساخت راه‌آهن باید سالانه 1000 کیلومتر ساخته می‌شد اما اینها (وزارت راه) سالانه 100 تا 120 کیلومتر خط‌آهن ساخته است، برای مابقی نیاز کشور به شبکه ریلی چه کار می‌خواهند انجام دهند.

وی در خاتمه گفت: اگر ببینیم نگاه پشت سر استیضاح محله‌ای و منطقه‌ای باشد کمیسیون عمران وارد نمی‌شود، اما اگر نگاه ملی در استیضاح را احساس کنیم به‌طور حتم به دوستان در این زمینه کمک می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید