سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

نمایشگاه بین المللی تخصصی مصالح و تجهیزات ساختمانی و فناوری محیط زیست از تاریخ  18 تا 21 خرداد ماه سال جاری -به مدت چهار روز- با رویکرد تأمین نیازهای صنایع راه و ساختمان، انرژی و محیط زیست برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی تخصصی مصالح و تجهیزات ساختمانی

این نمایشگاه که با عنوان زیست با عنوان "پروژه ایران" در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین ‌المللی تهران برگزار می شود، شرکت های بین المللی مطرح دنیا از کشورهای اتریش، بلژیک، چین، جمهوری چک، فنلاند، فرانسه، آلمان و همچنین هندوستان، ایتالیا، کره، لبنان، اسپانیا و امارات متحده حضور دارند.

این نمایشگاه به عنوان پلی ارتباطی میان صنعتگران و بازرگانان داخلی با شرکت های مطرح دنیا محسوب می شود که علاوه بر تأمین نیازهای مستقیم بازار داخل در تأمین نیازمندی های صنعت ساخت و ساز ایران در زمینه ماشین آلات، دانش فنی و فن آوریهای روز دنیا می تواند نقش بسزایی داشته باشد و زمینه های سرمایه گذاری های وسیعی را در صنعت ساختمان فراهم می کند.

گفتنی است ایران با در اختیار داشتن ذخایر عظیم انرژی، منابع طبیعی، معادن مختلف و ثروتی عظیم به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای کالاهای مصرفی و صنعتی خاورمیانه است از این رو جذابیت خارق العاده ای را برای شرکت های بین المللی و چند ملیتی ایجاد کرده است.بعد از سال ها وقفه در روابط اقتصادی ایران با برخی شرکت های بین المللی، برگزاری نمایشگاه "پروژه ایران" فرصتی مناسبی را برای انجام مناسبات تجاری ایران با دیگر کشور ها و نیز تعاملات کشورهای بین المللی با بازار ایران فراهم می کند.

در پایان لازم به ذکر است زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت 10 الی 17 می‌باشد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید