سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

علی خواجوی بجستانی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری مسکن کارکنان دولت با اشاره به ساخت ۹۰ هزار واحد مسکونی گفت: این تعداد قرار است با همکاری تعاونی های مسکن انجام شود.

ساخت ۹۰ هزار واحد مسکونی با همکاری تعاونی های مسکنجستانی، درباره آخرین وضعیت ساخت مسکن تعاونی گفت: طرح مسکن تعاونی را به وزیر ارائه کردیم. این طرح مورد استقبال وزارت کار و وزارت راه قرار گرفت و دستور واگذاری آن از سوی وزیر داده شده است و در حال حاضر منتظر ابلاغ آیین نامه اجرای مسکن اجتماعی و مسکن تعاونی در غالب آن هستیم.

بجستانی تأکید کرد: در راستای این تفاهم نامه قرار است 90 هزار واحد مسکونی از سوی بخش تعاون برای افرادی که از مسکن مهر جا مانده‌اند ساخته شود. این تعداد قرار است در مسکن تعاونی در دل مسکن اجتماعی با همکاری تعاونی های مسکن انجام شود.

قرار است این 90 هزار واحد مسکونی توسط بخش تعاون برای افرادی که توانایی آورده دارند و آنهایی که بضاعت مالی (کارگران و اقشار کم درآمد) ندارند انجام شود.

رئیس هئیت مدیره اتحادیه سراسری مسکن کارکنان دولت گفت: برای آن دسته افرادی که آورده ندارند وام 80 میلیونی لحاظ می‌شود، اما افرادی که متقاضی مسکن تعاونی هستند با آورده های مشخص می توانند صاحب خانه شوند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مسکن نزدیک به 100 درصد افزایش یافته و اجاره بها در بسیاری از مناطق به شکل سرسام آوری بالا رفته است. از طرفی با از دور خارج شدن تعاونی‌ها و میدان دادن به انبوه سازان و شرکت ‌های ترک نیز عملا مردم از نعمت خانه دار شدن محروم شده و تورم سنگینی به این بخش وارد آمده است. در صورتی که در بخش تعاون سودآوری و دلالی مطرح نیست و منافع اعضا در نظر گرفته می‌شود.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید