سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

طرح گردشگری جزیره شادمانی که بزرگترین طرح گردشگری در آبادان است با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

این طرح گردشگری قرار است ۴۸ هکتار فضای تفریحی منحصر به فرد به آبادان اضافه کند تا مردم این شهر و مسافران در کنار رودخانه بهمنشیر، لحظات شادی را تجربه کنند.

جزیره شادمانی در ضلع شمال شرقی آبادان واقع شده و در رودخانه بهمنشیر واقع شده است. پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، استاندار خوزستان طرح عظیم گردشگری جزیره شادمانی آبادان با هدف ایجاد قطب گردشگری و جذب سرمایه در استان را مورد تائید قرار داد.

جزیره شادمانی آبادان قرار است در ۴۸ هکتار از اراضی حاشیه ‌ای رودخانه بهمنشیر احداث شود. پیست ‌های دوچرخه سواری، اسب دوانی و دومیدانی در این جزیره پیش بینی شده است. این طرح ضمن اینکه باعث رشد و پویایی اقتصاد این منطقه می شود، ارتقای سطح فرهنگی و همچنین وضعیت معیشتی ساکنان این منطقه را نیز شامل می شود.

اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای طرح عظیم گردشگری جزیره شادمانی، ۱۳۰ میلیارد تومان است که تمامی آن توسط استانداری خوزستان تامین و پرداخت خواهد شد.

اجرای این طرح مهم و تاثیرگذار از سال گذشته به سازمان عمران ساحل کارون واگذار شد که این سازمان تحت نظارت مستقیم استاندار خوزستان با جدیت تمام کار خود را آغاز کرد.

در این طرح نیروهای بومی منطقه به کار گرفته شده اند و به هیچ وجه از پیمانکاران غیربومی استفاده نشده است تا بتوان در مرحله اجرای این طرح نیز زمینه اشتغال و ارتقای معیشت اهالی و شهروندان آبادانی فراهم شود.

احداث دیوارهای ساحلی، شمع کوبی، احداث نرده های ساحلی، پیست دوچرخه سواری، اسب دوانی و پیاده روی در این جزیره از دیگر اقدامتی است که در این طرح در نظر گرفته شده است و همچنین مقرر شده در این پروژه عظیم، سه کیلومتر از انهار لایروبی شود و کانال آب به عمق چهار متر و عرض ۵۰ متر در این پروژه اجرا می شود. پیست دوچرخه سواری و پیاده روی به طول شش کیلومتر در جزیره راه اندازی می شود تا گردشگران بتوانند ساعات مفرحی را در این جزیره سپری کنند.

پس از پاکسازی نخیلات و نی زدایی، شش راه فرعی در جزیره شادمانی احداث می شود. همچنین ۴۶ برج نور و پایه روشنایی نیز در جزیره نصب و راه اندازی می شود تا این جزیره در تمامی ساعت شبانه روز برای شهروندان و گردشگران قابل استفاده باشد.

استانداری خوزستان قصد دارد با اجرای طرح عظیم گردشگری جزیره شادمانی این جزیره را برای رشد و شکوفایی اقتصاد متحول کند. در جزیره شادمانی، جوانان بیکار وجود دارند که با اجرای پروژه عظیم گردشگری در این جزیره اشتغالزایی وسیعی در آن رخ خواهد داد. این پروژه عظیم تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز داشته است.

پیش از اجرای پروژه عظیم گردشگری جزیره شادمانی این جزیره به محل نخاله های ساختمانی مبدل شده بود که تردد اهالی به خصوص دانش آموزان و ساکنان را به سختی میسر کرده بود؛ اما اجرای این طرح عظیم می تواند زندگی ساکنان جزیره شادمانی را متحول و ارتقا دهد. به طوریکه هم اکنون ساکنان این جزیره همراه دیگر پیمانکاران در اجرای آن همراهی و همیاری می کنند.کلیه امکانات این جزیره برای استفاده عموم است و پس از بهره برداری اداره و نگه داری آن نیز به بخش خصوصی واگذار می شود.

یکی دیگر از اقدامات ابتکاری و بسیار حائز اهمیت در طرح عظیم گردشگری جزیره شادمانی هرس نخیلات توسط مردم است. در حال حاضر تامین هزینه هرس نخیلات برای مردم جزیره شادمانی دشوار است ولی با ابتکار استانداری خوزستان تدبیری اتخاذ شده است که مردم این جزیره خودشان نخیلات را هرس و در ازای آن از استانداری حق الزحمه دریافت کنند. این ابتکار استانداری خوزستان با استقبال مردم جزیره شادمانی رو به رو شد و بارقه امیدی در بین آنها ایجاد کرده است.

با توجه به اجرای پروژه عظیم گردشگری جزیره شادمانی، به طور حتم برگزاری مسابقات سه گانه در معرفی هرچه بهتر این جزیره در سطح کشوری و جهانی بسیار تاثیرگذار است. پیش بینی می شود پس از افتتاح این طرح، جمعیت قابل توجهی از گردشگران در آن حضور یابند ولی با توجه به مدرن بودن این طرح عظیم و استفاده از آخرین تکنولوژی های روز جهان باید در این جزیره تجهیزات مخابراتی از جمله اینترنت پر سرعت در آن قرار داده شود.

امروزه در بسیاری از کشورهای در حال توسعه که شرایط جغرافیایی مانند شهر آبادان دارند مدل کیفی یک شهر را در ابعاد جدید احداث می کنند که می توان به کشورهای امارات متحده عربی، قطر و مالدیو اشاره کرد. هم اکنون بعضی زیرساخت های شهر آبادان مانند فاضلاب با مشکلاتی همراه است که در واقع می توان در جزیره شادمانی که یک نعمت خدادای با شرایط ایده آل است، مدلی توسعه یافته از شهر آبادان ایجاد شود.

ایجاد شهرهای اینترنتی در کشورهای توسعه یافته و گردشگر پذیر در سال های گذشته رشد چشمگیری را به همراه داشته است. در شهرهای اینترنتی تمام خدمات و تصاویر به صورت مجازی نیز وجود دارد و افراد از اقصی نقاط جهان می توانند از شهر دلخواه خود بازدید کنند. چنانچه در اجرای طرح عظیم گردشگری جزیره شادمانی، شرایط اینترنتی شدن این جزیره نیز فراهم شود می توان از آن به عنوان یک جزیره مدرن همراه با آخرین تکنولوژی روز جهان در جنوب غرب کشور یاد کرد و همچنین این اقدام سبب افزایش چشمگیر گردشگران و معرفی اثربخش این جزیره در سطح جهان نیز می شود.

متاسفانه در شهر آبادان به دلیل اینکه بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر به صورت استاندارد ایجاد نشده است تا حد زیادی زیبایی این شهر را تحت شعاع خود قرار داده اند که در جزیره شادمانی می توان به صورتی کاملا متفاوت بیلبوردهایی همچون ال سی دی و سه بُعدی قرار داده شود.

پیست کارتینگ یکی از مواردی است که با توجه به شرایط جغرافیایی و خاص این جزیره می توان آن را به صورت ویژه ای ایجاد کرد.

محمدسعید انصاری، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح عظیم گردشگری جزیره شادمانی می گوید: به طور حتم هر عمل خیری در سطح شهرستان آبادان نشاط اجتماعی را در پی خواهد داشت.

انصاری می گوید: باید اقداماتی را انجام دهیم که مردم نا امید نشوند و من به عنوان نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی چنانچه شادی در بین مردم این شهر را مشاهده کنم خرسند می شوم.

انصاری به اشاره با لزوم اطلاع رسانی مناسب از سوی رسانه ها در این خصوص تاکید می کند: رسانه ها باید آستین ها را بالا بزنند و در هر طرحی که اقدامات مناسب انجام می شود آن مورد حمایت قرار داده و به صورت شایسته ای اطلاع رسانی کنند.

وی تصریح می کند: مردم آبادان مردمی متدین و با شرافتی هستند و از مسئولان انتظار می رود طرح عظیم گردشگری جزیره شادمانی را با سرعت بالا به اتمام برسانند تا مردم از آن بهره مند شوند.

همچنین حمید حنظل عیدانی، رئیس شورای اسلامی شهر آبادان نیز می گوید: جزیره شادمانی یکی از برندهای استاندار خوزستان است که با شناخت عمیقی که وی نسبت آبادان دارد این ظرفیت را احیا کرده است.

وی می افزاید: جزیره شادمانی پیش از اجرای طرح عظیم گردشگری، فضایی متروکه و نا امن بود تا جایی که بسیاری از مردم تمایل نداشتند در آن حضور یابند ولی در حال حاضر وقتی به این جزیره مراجعه می شود فضایی از سازندگی و بالندگی در آن وجود دارد.

حنظل عیدانی با اشاره به اقدام شایسته استاندار خوزستان ادامه می دهد: با توجه به اینکه استاندار خوزستان ظرفیت های آبی را در آبادان ایجاد کرده است باید از وی تقدیر شود و همچنین از وی انتظار داریم این رویه استمرار داشته باشد. وی با تاکید بر اینکه یکی از ظرفیت های مطلوب شهرهای آبادان و خرمشهر رودخانه های اروند و بهمنشیر است، عنوان می کند: باید از این ظرفیت های آبی به صورت مناسبی استفاده کنیم.

وی در خاتمه تاکید می کند: یکی از اقدامات ارزشمند استاندار خوزستان که در ذهن و خاطره مردم آبادان ثبت خواهد شد، طرح عظیم گردشگری جزیره شادمانی آبادان است.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید