سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

علی چگینی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: افزایش مبلغ وام خرید مسکن به تامین مسکن گروه‌های متوسط در شهرهای میانی کمک می‌کند و می‌تواند تحرک را به بازار مسکن بازگرداند.

تاثیر افزایش مبلغ وام مسکن بر بازار مسکنچگینی درباره افزایش وام خرید مسکن گفت: بر اساس چارچوب اولیه این طرح حداقل 1 و حداکثر 3 سال مدت انتظار دریافت این وام است.

وی در ادامه افزود: یعنی اگر فرد اقدام به دریافت وام کند و سپرده‌ گذاری را در بانک انجام دهد پس از یکسال می‌تواند وام مورد نظر را دریافت کند. و همچنین با بیان این ‌که در حال حاضر میزان تولید در بازار مسکن کاهش یافته است و این بازار در رکود به سر می‌برد، تصریح کرد: افزایش مبلغ وام می‌تواند بهبود را به این بازار برگرداند و وام خرید مسکن به گروه‌های میان‌ درآمد کمک می‌کند تا بتواند تامین مسکن کنند.

وی با اشاره به این‌ که اقتصاد کشور در رکود به سر می‌برد و بخش مسکن نیز تحت تاثیر این رکود است، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده برای افزایش مبلغ وام افراد در گام اول باید سپرده‌گذاری کنند.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در خاتمه با اشاره به این موضوع که اجرای این طرح می‌تواند برآیند مثبتی را در فرآیند اقتصادی کشور به وجود بیاورد و بازار مسکن را نیز دچار شوک قیمتی نخواهد کرد و تا حدی نقدینگی جذب می‌شود و بعد از آن سرمایه وارد گردش می‌شود، تصریح کرد: این مبلغ چون سرمایه پرقدرتی نیست آثار منفی در بازار نخواهد داشت و فقط می‌تاند به گرم‌شدن بازار مسکن کمک کند.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید