سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

قیمت اجاره آپارتمان ‌های لوکس در شمال تهران متراژهای 250 متر به بالایی که در برج ‌هایی مستقر شده‌اند که شارژ ماهانه آنها تنها 500 هزار تومان است. چیزی بیش از دو سوم حقوق یک کارگر. علاوه بر اینکه باید یک میلیارد برای اجاره‌شان پول پیش بدهید و ماهانه هم 5 میلیون تومان ناقابل هزینه کنید. چیزی بیش از دو سوم حقوق یک کارگر. علاوه بر اینکه باید یک میلیارد برای اجاره‌شان پول پیش بدهید و ماهانه هم 5 میلیون تومان ناقابل هزینه کنید.

لوکس سازی در تهران خود داستان پیچیده ای دارد. آپارتمان‌های لوکسی که در خوش آب و هواترین مناطق شمال شهر تهران ساخته شده اند، سازنده های ایرانی- اروپایی دارند و آشپزخانه های فول فرنیش. گواهی های انطباق استاندارد از آلمان می گیرند و به قول قدیمی‌ها، برای اجاره شان هرچقدر پول بدهی آش می خوری.

گشت و گذاری در میان آگهی های فروش مسکن در شمال شهر تهران، موردهای عجیب و قریبی را پیش روی متقاضیان قرار می دهد، متقاضیانی که به گفته سازندگان مسکن، اغلب حقوق دلاری می گیرند یا درآمدشان سر به فلک می زند. دلشان می خواهد سال به سال خانه شان را تغییر دهند و تنوع را تجربه کنند.

یکی از آگهی هایی که برای اجاره یک واحد نوساز در الهیه منتشر شده است، این چنین خانه مورد نظر را روایت می کند: سوپرلوکس، نوساز، بسیار شیک، دارای لابی، استخر، سونا، روف گاردن بسیار زیبا، نگهبان، لابی من، با دو پارکینگ، 5 طبقه، تک واحد، آشپزخانه فول فرنیش با ارتفاع سقف بلند. صاحبان این چنین واحدهایی برای معامله، آنها را به هر بنگاه معاملات ملکی نمی سپارند. به افرادی خاص و البته شیک پوش، دارای تحصیلات و دارای برند بنگاه ملکی سرشناس. میزان ودیعه ای که برای چنین واحدی در نظر گرفته شده یک میلیارد تومان و میزان اجاره ماهیانه 5 میلیون تومان است.

لابی بسیار مجهز است و قابلیت هدایت مهمانان به صورت VIP تا درب منزل را دارد. استخرها می‌تواند اختصاصی باشد و هر خانوار دو ساعت در هفته را از آن استفاده کند. روف گاردن هم که شرایط خوبی را به استراحت روزانه و به دور از جنجال فراهم میکند.

وقتی از هزینه های جانبی آن سئوال می کنیم، می گوید که هر هفته یک روز فردی برای نظافت منزل، به صورت رایگان مراجعه کرده و به مدت سه ساعت خدمات می دهد.

این مشخصات خانه ای است که باید برای اجاره یکسال آن، رقمی را پرداخت که حتی شاید شمردن تعداد صفرهایش برای یک کارمند، چندان ساده هم نباشد. پول میلیاردی، خدمات مناسب و در نهایت شرایط بهینه برای پولدارها. حال ممکن است درآمد سالانه یک کارگر، 5 میلیون تومان باشد. اجاره بهای یک ماه یک خانه است که البته پول پیشش دیگر قابل شمارش با درامد ماه‌های یک کارگر نباشد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید