سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

34% کاهش صدور پروانه‌های ساختمانی در مقایسه با سال گذشتهدر فروردین ‌ماه امسال حدوداً برای 3697 واحد مسکونی پروانه صادر شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 33.8 % کاهش داشته است.

بنا بر گزارش کارشناسان این حوزه تعدادی از پروانه های صادر شده هم در مدت اخیر به ساخت و ساز نرسیده و مالکان ترجیح داده‌اند با توجه به شرایط فعلی بازار دست نگه دارند و فعلا اقدام به ساخت نکنند.

بررسی این روند کاهش در میزان صدور پروانه های ساختمانی در مدت اخیر نشانگر آن است که روند ساخت و ساز به شدت کاهش یافته و سازندگان این حوزه با خارج کردن سرمایه هایشان ترجیح داده‌اند در حوزه‌های دیگری سرمایه ‌گذاری کنند.

علی چگینی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در این مورد گفت: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی شهرداری در فروردین ‌ماه ‌ماه امسال برای حدود 3697 واحد مسکونی پروانه صادر شده است که میزان صدور پروانه‌های ساختمانی نسبت به سال گذشته 50 % کاهش داشته است.

وی در ادامه افزود: در سال 1393 شاهد کاهش 33.8 در این زمینه بوده‌ایم که این رقم در سال 1393، 5583 واحد مسکونی در شهر تهران بوده است.

چگینی تایید کرد: نکته قابل تامل در زمینه صدور پروانه‌های ساختمانی آن است که از 3697 پروانه صادر شده 1844 واحد تخریبی بوده است و با توجه به این‌دکه در تهران زمینی وجود ندارد، می‌توان گفت تولید خالص تنها 1853 واحد بوده است. براین اساس 50 % پروانه‌های صادره، واحد‌های مسکونی تخریبی و تنها 50 % تولید خالص بوده است.

وی در خاتمه گفت: با این ارقام با توجه به این‌که تولید مسکن حدود دو سال طول می‌کشد در دو سال آتی با کاهش تولید مواجه خواهیم شد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید