سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

 نامداری بدون نیک‌نامی به پشیزی نمی‌ارزد....

 این روزها ویستابست بیش از هر زمان دیگری دغدغه رعایت مبانی اصول اخلاقی در کسب وکار را دارد.

این روزها ویستابست بیش از هر زمان دیگری دغدغه رعایت مبانی اصول اخلاقی در کسب وکار را دارد.

دغدغه‌ای که ناشی از اعتقاد راسخ اقدامیان با سابقه‌ای طولانی در بازار کسب و کار و تولید است و صد البته که می‌توان آن رادر کلیه سطوح ویستابست نیز مشاهده کرد.

آيا با کمی توجه می توان دریافت ویستابست گامی بلند در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ رعایت اصول اخلاقی (از روند جذب و آموزش نیرو تا حوزه فروش و توسعه بازار و حتی رقابت) برداشته و اتفاقاً از درون مجموعه خود پذیرفتن این مسئولیت را شروع کرده است.

مدیران ارشد این خانواده سخت بر این اعتقادند که همکاران صنعت پروفیل نه تنها مانعی بر سر راه ترقی ویستابست نیستند، بلکه یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت نیز محسوب می‌شوند و می‌توانند همچون پله‌های نردبان ترقی برای این صنعت عمل کنند. این رفتار حرفه‌ای، تعبیر آشکار سخن فیلسوف بزرگ «نیچه» است که رقبای خود را دوست بدارید، زیرا بهترین جنبه‌های شما را به نمایش می‌گذارند.

رئیس هیئت‌ مدیره ویستابست با کوله‌باری از تجربه، باور دارد که رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای موجب رشد، تعالی و استواری سازمان‌ها می‌شود. همان‌گونه که می‌بینیم این موضوع آشکارا در مورد ویستابست صدق می‌کند. این شرکت علی‌رغم تمامی موانع موجود، همچنان حامی ویکه‌تاز صنعت پروفیل بوده و هست.

آقای اقدامیان در این رابطه اظهار می‌کند:

«اخلاق حرفه‌ای يكی از مسائل اساسی بنگاه‌های اقتصاد امروزی است. در حال حاضر، متأسفانه در جامعه صنعتی ما و درفضای کسب و كار،كمتر به این اصول توجه می‌شود.

جامعه ما نيازمند آن است تا ويژگی‌های اخلاق حرفه‌ای مانند دلبستگی به كار، روحيه مشاركت و اعتماد، ايجاد تعامل با يكديگر و عدم تخریب همکار و در نهایت تلاش برای تحقق آن فرهنگ‌سازی شود.

امروزه بسياری از کشورها در جهان صنعتی به اين بلوغ رسيده‌اند که بی‌اعتنايی به مسائل اخلاقی و فرار از مسئوليت‌ها و تعهدات اجتماعی و کاری، به از بين رفتن بنگاه‌های اقتصادی می‌انجامد. به همين دليل بسياری از شرکت‌های موفق برای تدوين منشور اخلاقی احساس نياز کرده و به اين باور رسيده‌اند که بايد در سازمان‌ها يک فرهنگ مبتنیبر اخلاق رسوخ کند.»

 

سازمانی با صفات یادشده سعی می‌کند همیشه ممتاز باشد، اعتماد به نفس داشته باشد، به مهارت بالايی در حرفه خود دست پيدا کند، جدی و پرکار باشد، به موقعيت فعلی خود راضی نيست و از طرق شايسته دنبال ارتقای خود است، سعی نمی‌کند به هر طريقی در رقابت برنده باشد، براي ارزش‌های اجتماعی احترام قائل است، به حقوق و نظر اشخاص احترام می‌گذارد، خوش‌قول است، به ديگران حق تصميم‌ گيری می‌دهد و تنها منافع خود را ارجح نمی‌داند.

در پایان این نکته قابل تأمل است که رعایت اصول حرفه‌ای، باعث ایجاد بازاری پر رقابت، اما سالم؛کم هزینه، اما پر سود و پروفیلی با برند‌های مختلف، اما با کیفیت می‌شود. در واقع صنعتی شکوفا با فضایی گسترده در راستای حفظ منافع تولید‌کننده و مشتری توأمان خواهیم داشت.

به امید آن روز نه چندان دور...!

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید