سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

عوامل موثر بر عمر پایین ساختمان‌هاایرج رهبر، رییس کانون سراسری انبوه ‌سازان تهران در گفتگو با خبرنگاران گفت: مشکل اصلی در روند ساخت ‌و ساز در کشور به نظام اجرایی و مهندسی باز می‌گردد که باید به سمت کارایی 100% پیش رود.

وی شرایط فعلی ساخت‌وساز در کشور و پایین‌بودن عمر ساختمان‌ها اظهار کرد: مساله عمر ساختمان‌ها به دو شاخص اصلی بستگی دارد یکی کیفیت مصالح ساختمانی و دیگری نحوه‌ی اجرا و ساخت‌وساز است.

ایرج رهبر در ادامه افزود: اگر مصالح به دست افراد غیرمتخصص باشد به عمر مفید ساختمان‌ها و کیفیت پایین ساخت منجر می‌شود.

وی در ادامه با بیان این ‌که بنابراین فقط استاندارد ‌بودن مصالح ساختمانی نباید مدنظر قرار گیرد، گفت: با تست مصالح کلیدی از جمله فولاد و سیمان می‌توان به استاندارد ‌بودن آنها اطمینان پیدا کرد.

رییس کانون سراسری انبوه‌ سازان تهران تاکید کرد: متخصصان این صنعت باید وقتی فولاد یا میلگردی را تحویل می‌گیرند آن را به آزمایشگاه منتقل کنند تا مراحل کنترل و تایید آنها انجام شود.وی با بیان این‌که برخی کارخانه‌ها مصالحی که تولید می‌کنند براساس آزمایش‌ها استاندارد نیست، تصریح کرد: مهندسان باید اطلاعات صحیحی از کارخانه‌ها داشته باشند تا براساس آن اقدام به تامین و خرید مصالح کنند.

رهبر ضمن اشاره به این موضوع که اصلی و کلیدی در زمینه‌ی مصالح ساختمانی را مصالح اصلی از جمله فولاد، بتن و سیمان تشکیل می‌دهند، گفت: این مصالح به عنوان سازه مستحکم در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند که باید مرغوب باشند.

رهبر خاطر نشان کرد: مساله‌ی اصلی بعد از انتخاب صحیح مصالح نحوه‌ی اجرا است که متاسفانه شهرداری برای هر کسی که وارد شود پروانه صادر می‌کند. وی با تاکید بر این ‌که مالکان ساختمان‌ها با توجه به این‌که اطلاعات دقیق ندارد به سراغ مهندسین می‌روند، گفت: ساختمان‌هایی که براین اساس ساخته می‌شوند روند صحیح و مشخصی ندارند.

رهبر در خاتمه با اشاره به این ‌که ناظر تمام وقت بر سر ساختمان‌ها نیست، گفت: مشکلاتی به وجود می‌آید که نتیجه‌اش در ساختمان‌سازی کشور مشخص می‌شود و همچنین تاکید کرد: مشکل اصلی نظام اجرایی و مهندسی ماست که باید صد‌ درصد کارا باشد .

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید