سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

4 شهر دریایی در جنوب کشور ساخته میشود.محسن نریمان، مدیرعامل شرکت عمران از ساخت چهار شهر دریایی در جنوب کشور خبر داد.

به گفته وی در حال حاضر ساخت ۴ شهر تابناک در لامرد، پارس در غرب عسلویه، کوشک در استان هرمزگان و شهر تیس در چابهار در دست مطالعه و ساخت است که قرار است این شهرها جمعیتی از ۳۰ تا ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای دهند.

نریمان در ادامه گفت: این شهرها در خارج از مناطق صنایع انرژی و صنعتی ساخته می‌شوند تا شاغلان در این مناطق محیط زندگی ایمنی از نظر آلودگی‌های زیست محیطی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: تامین زیر ساخت‌هایی مانند برق و گاز در این شهرها مشکلی ندارد اما تامین آب شرب به مطالعات و زمان بیشتری نیاز دارد.

به گفته وی ساخت این شهرها با مشارکت بخش خصوصی خواهد بود و هزینه ساخت شهرها با حدود ۱۷۰ هزار نفر حدود هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد.

نریمان افزود: این شهرها نسل نو شهرهای جدید هستند و ما تلاش می کنیم در ساخت آنها از نظرات مشاوران بین المللی از کشورهایی مانند چین، مالزی و کشورهای اروپایی که تجربه ساخت این شهرها را دارند استفاده کنیم.

وی گفت: ساخت این شهرها موجب اعتلای اقتصادی مناطق جنوبی و سر ریز جمعیت از مناطق پر جمعیت به سوی این شهرها است.

داریوش نصر مدیرکل راه و شهرسازی شهرستان لارستان در رابطه با ایجاد دو شهرک در هرمزگان و فارس گفت: در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان فارس چند طرح مهم از جمله پالایشگاه تابناک افتتاح شد که این طرح‌ها بیست هزار شغل در منطقه لامرد و مهر ایجاد می‌کند و پیش‌بینی می‌کنیم جمعیت آتی در این مناطق به ۱۰۰ هزار نفر برسد، بنابراین برای اسکان این جمعیت ساخت شهرک‌های جدید را در نظر داریم.

وی با اشاره به اینکه 2 شهرک جدید که قرار است در استان‌های هرمزگان و فارس ساخته شود به زودی به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری خواهد رسید، افزود: علاوه بر ساخت شهرک، شهرهای دریایی در ۵۰ کیلومتری سواحل نیز ساخته خواهد شد. به گفته نصر، مطالعات مکان‌یابی و گزارشات توجیهی ساخت شهرهای جدید در جنوب اواخر سال گذشته آغاز شده و با تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی کار ساخت آغاز می‌شود.

وی بهره‌گیری از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را از اولویت‌های ساخت شهرک‌های جدید در جنوب نام برد و گفت: مشوق‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در ساخت شهرهای جدید در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ساخت شهرک‌های جدید در مرحله مکان‌یابی و مطالعات توجیهی است گفت: میزان جمعیت این شهرها و نوع واگذاری واحدهای مسکونی تا پایان طرح‌های مطالعاتی مشخص می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پس از پایان مطالعات فاز اول ساخت شهرک‌های جدید ساحلی از مهرماه آغاز و تعداد واحدهایی که قرار است ساخته شود بعد از اتمام طرح مطالعاتی مشخص می‌شود.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید