سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

بحران زیست محیطی در ایرانرسول زرگرپور-استاندار اصفهان- درمراسم افتتاحیه سومین همایش ملی اقلیم، ساختمان و بهینه سازی مصرف انرژی در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی با بیان اینکه برگزاری همایشی با رویکرد سبز و الزامات زیست محیطی در تولید ساختمان به فال نیک گرفته می شود، افزود: تمام جهان و کشور ایران به دلیل قرار گرفتن در موقعیت های جغرافیایی مختلف دچار چهار بحران عظیم آب، انرژی، محیط زیست و تغییرات اقلیمی هستند.

 

به گفته استاندار اصفهان مسائل زیست محیطی و حرکت به سوی آینده ای با توسعه پایدار مورد توجه اندیشمندان، دانشمندان و سران سیاسی قرار گرفته است و تلاش برای کاهش گاز دی اکسید کربن و سایر گازهای گلخانه ای از اقدامات دغدغه مندان محیط زیست است که ضرورت دستیابی به این موارد امری مهم است.

 

وی در ادامه افزود: حفظ انرژی در ساختمان ها، توجه به هر منطقه از کشور، تلاش برای برهم نزدن شرایط اقلیمی مناطق، استفاده از برچسب انرژی در ساختمان ها به عنوان یک روش صحیح برای مقایسه، طبقه بندی، قیمت گذاری صحیح ساختمان و اجرای آن با استانداردها و اهداف مدیریت انرژی است و همچنین نظارت بر اجرای آن، کلیه موارد منطبق با مصرف انرژی در ساختمان را شامل می شود.

 

زرگرپور همچنین اجرای اصل 19 ساختمان را راهکاری برای حفظ و استفاده بهینه از انرژی عنوان کرد و خاطر نشان کزد: مردم بر این باورند که اجرای قانون 19 ساختمان باعث افزایش هزینه ها می شود اما اجرای صحیح آن نه تنها باعث کاهش هزینه بهره برداری بلکه کاهش مصرف انرژی در ساختمان خواهد شد.

 

زرگرپور با بیان اینکه استان اصفهان با بحران زیست محیطی رو به رو است، خاطر نشان کرد: مصرف بالای آب و انرژی همچنین بحران زیست محیطی، اصفهان را با چالش های فراوانی روبه رو کرده است و این تغییرات حاصل شده باعث بحران بزرگی در نصف جهان شده است.

 

وی همچنین نقش متخصصان متفکر، متفکران فعال و مهندسان ساختمان را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: این افراد با شناسایی نیازهای انسان ها و تولید آن با توجه به تکنولوژی های روز دنیا همچنین حفظ محیط زیست از بحران های پیش روی کشور و مصارف بالای انرژی جلوگیری خواهند کرد.

 

استاندار اصفهان در خاتمه با اشاره به این موضوع که جامعه مهندسین و نظام مهندسی ساختمان با ایجاد ساز و کار مناسب و یاری گرفتن از مسئولان نقش مهمی در آگاه سازی مردم و هدایت سازندگان ساختمان در مسیر ساخت ساختمان هایی با استفاده بهینه از انرژی و ساختمان های سبز خواهند داشت، افزود: ایجاد راهکارهایی در ابعاد ملی و محلی راه را برای فعالیت های بیشتر و همدلی و همزبانی دولت و ملت با تمام سازمان های مردم نهاد و نهادهای دیگرخواهد شد و برآیند آن توسعه پایدار ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید