سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

 

 

 

 

بدهی 5000 میلیارد تومانی دولت به پیمانکاران، آغاز طرح مسکن اجتماعی در اواخر امسال، افزوده شدن ۱۲ هواپیما به ناوگان هوایی کشور، بسته شدن پرونده مسکن مهر در پایان سال ۹۴ ، پیگیری دو وزیر برای تامین منابع مسکن مهر، اجرای مسکن اجتماعی - حمایتی در بافت فرسوده، تصویب ویرایش چهارم آیین نامه طراحی ساختمان‌ها در برابر زلزله، فقدان خدمات زیربنایی در یک سوم واحدهای مسکن مهر و افزایش ظرفیت ترافیک‌ هوایی کشور از مهمترین اخبار بخش های مسکن و راه در هفته اخیر بود. "کافه صما" در نگاهی اجمالی اهم این رویدادها را بررسی کرده است.

در هفته ای که گذشت، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 18 میلیون نفر از جمعیت شهری کشور در بافتهای فرسوده، تاریخی و حاشیه شهرها زندگی می‌کنند، لزوم توجه به این بافت ها را یادآور شد.

عباس آخوندی با اشاره به اینکه راهبرد اساسی وزارتخانه در حوزه مسکن استفاده از زمین‌های حوزه شهری است،‌ اعلام کرد: در کشور 55 هزار هکتار بافت فرسوده، 17 هزار هکتار بافت تاریخی و 54 هزار هکتار بافت حاشیه شهری وجود دارد.

 

 

‌آخوندی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موارد مورد تاکید در لایحه خروج از رکود اظهار کرد: در این لایحه پیش بینی شده است، دولت حدود 20 هزار میلیارد تومان بدهی خود به پیمانکاران (مربوط به طرح های عمرانی) را از طریق انتشار اوراق بهادار صکوک اجاره یکجا پرداخت کند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وزارت راه وشهرسازی 5000 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است، اظهار امیدواری کرد که با تصویب لایحه خروج از رکود تمام بدهی به پیمانکاران از طریق روش های پیش بینی شده پرداخت شود تا در پی آن شاهد احیای اکثر دفاتر مهندسی در کشور باشیم.

 

آغاز طرح مسکن اجتماعی در اواخر امسال

در این هفته وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن اجتماعی که قرار است جایگزین طرح مسکن مهر شود از اواخر سال جاری کلید می‌خورد و بودجه ای نیز در همین خصوص برای سال ۱۳۹۴ پیش بینی شده است.

 

عباس آخوندی اظهار کرد: در خصوص رفع نواقص موجود در طرح مسکن مهر جلساتی را با حضور مسئولان مربوطه در وزارتخانه و ادارات کل راه و شهرسازی استان ها برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: مواردی مانند رفع مشکلات آب، برق و گاز مسکن های ساخته شده این طرح و سایر نواقص موجود را در تصمیم گیری‌های خود داشتیم تا مشکلات ساختمان‌های نوساز برطرف شود و هموطنان عزیز دیگر مشکلی در این خصوص نداشته باشند.

آخوندی افزود: طرح مسکن اجتماعی نیز که قرار است جایگزین طرح مسکن مهر شود هم از اواخر سال جاری کلید می‌‍خورد و بودجه ای نیز در همین خصوص برای سال 1394 پیش بینی شده است.

 

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید