سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

ویستا بست برندی است که نام خود را  در اعماق اذهان حک کرده است.
ویستا بست متشکل است از گروهی متخصص،که با تکیه بر توان علمی و تجربیات تولیدی طولانی ،محصولات خود را بر اصل مهم کیفیت،نوآوری و استمرار بنا نهاده است.
ویستابست با استفاده از ماشین آلات روز دنیا و تکنولوژی پیشرفته کشورهای آلمان و اتریش و بکارگیری پرسنل مجرب و نیز استفاده از مواداولیه برتر اروپایی،توانسته محصولاتی که کیفیت آن‌ها توسط مراکز تحقیقاتی مرجع ایرانی و اروپایی به تایید رسیده تولید نماید.
ویستابست در مقابله باسیل عظیم پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی وارداتی،توانست سهم قابل توجهی از بازار را به دست آورد و با همیاری سازندگان توانمند درو پنجره های یو پی وی سی علاوه بر ارائه محصولات جدید به بالاترین ظرفیت تولید خود برسد.
ویستا بست علاوه بر تلاش در جهت بهینه سازی مصرف انرژی به حفظ محیط زیست نیز می اندیشد.زیرا خود را امانت‌دار نسل آینده می‌داند.
امید است با رعایت نکات فنی و اصول ساخت و ساز ،اعتماد مصرف کنندگان به محصولات با کیفیت ایرانی را افزون نماییم.

با تمام توان خود می کوشیم
تا در هموار نمودن مسیر توسعه
صنعت کشورمان،سهیم باشیم
نما کارخانه تولید درب و پنجره یو پی وی سی ویستابست
معرفی ویستابست تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی
شرکت ویستابست در سال 1382 به ثبت رسید و از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل دروپنجره یو پی وی سی آغاز کرد و طی 3 سال توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه در ایران تبدیل شود.
تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی،فعالیت تخصصی و اصلی شرکت است که برای پاسخگویی به نیاز بازار در این زمینه در حال حاضر در سراسر کشور نمایندگان فعال و کارآزموده داشته و در حال توسعه بخش فنی و علمی خود با تأسیس کارخانه‌ای  با 40 خط تولید می باشد که این امر با استفاده از توانایی های نیروی انسانی و دانش تکنیکی درون سازمانی میسر خواهد شد.
ویستابست به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل دروپنجره یو پی وی سی بر اساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور می باشد.
انتخاب هوشمندانه در مسیر تولید
ویستابست پس از سه سال تحقیق،مطالعه و آماده سازی های سخت افزاری در اوایل سال 1385،فعالیت خود را در زمینه خرید و استقرار تجهیزات برای تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی آغاز کرد.خرید ماشین آلات تولیدی از دو کمپانی بزرگ و معتبر دنیا به نام های کراس مافای آلمان و گراینر اتریش اولین اقدام برای آغاز فعالیت به منظور تولید پروفیل بود.
گام در تولید
ویستا بست در گام نخست پروسه تولید خود در سال 1386 با ظرفیت 10.000 تن اقدام به تولید پروفیل با سایز 60 میلی‌متر سه محفظه ای در 15 قالب با امکان استفاده از شیشه های یک و د.جداره نمود که استانداردهای روز دنیا از قبیل استاندارد رال آلمان (RAL GZ716/1 ) و BSEN12608 اتحادیه اروپا در آن رعایت شده است.
از سال 1388 با توجه به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی و استراتژی های سازمانی و همچنین سیاست های کشور در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در ابعاد گوناگون به خصوص در بخش ساختمان،نسل جدیدی از پروفیل را سایز 70 میلی متر پنج محفظه ای در 13 قالب ،4 پروفیل در سری کشویی و 4 پروفیل در سری سه محفظه ای با امکان استفاده از شیشه های یک و چندجداره به مرحله تولید رساند.
استراتژی توسعه
Oارتقاءسطح کیفی و تنوع محصولات و خدمات
Oتوسعه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی
Oبهره گیری از خرد جمعی در تصمیم گیریهای سازمانی
Oتحلیل نقاط قوت و ضعف،فرصت ها و تهدیدها
Oمشارکت فکری با شرکای تجاری
Oهمکاری با مجریان،توسعه دهندگان،برنامه ریزان ساختمان و مسکن کشور
Oانجام به موقع تعهدات به مشتریان
Oپشتیبانی فنی،آموزشی و مشاوره
Oافزایش سهم از بازارهای هدف
Oفرهنگ‌سازی برای افزایش مصرف تولیدات داخلی در جهت حمایت از کار و سرمایه ایرانی با هدف رونق بیشتر اقتصاد داخلی
Oنگاه به آینده به جهت تامین نیازهای بازار
O بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان
Oتمرکز بر خلاقیت و نوآوری
Oفعالیت در زمینه های فرهنگی،اجتماعی
Oکاهش اتکا به منابع تامین کنندگان خارجی
Oتوسعه صادرات غیرنفتی کشور
Oپیشگام در استانداردها
کسب گواهینامه 17025 برای ارتقاء کیفیت آزمایشگاه
شرکت ویستابست به‌منظور افزایش کیفیت آزمون های محصول در واحد آزمایشگاه و بالا بردن توان و دانش فنی متخصصین این شرکت برگ دیگری بر فعالیت های خود به ثبت رسانده و موفق به کسب استاندارد تایید صلاحیت آزمایشگاهها (آکرودینه) مطابق با استاندارد ISO /IEC17025 شده است.

گواهینامه های معتبر شرکت ویستابست
بر اساس این گواهینامه کلیه آزمون های انجام شده در آزمایشگاه این شرکت مورد تایید کلیه مراجعه رسمی شامل اداره های استاندارد و تایید صلاحیت ایران،اداره گمرکات کشوری مراکز آموزشی و تحقیقاتی (مسکن و ساختمان و ...) بوده و نیاز به دریافت تاییدیه از واحدهای دیگر آزمایشگاهی را ندارد.این استاندارد نتیجه اجرای مجموعه الزامات ISO/IECGuide و EN45001 است که هم اکنون با توجه به تجربیات ناشی از اجرای دو استاندارد فوق جایگزین این دو می شود.
اولین دارنده گواهینامه کیفیت"رال" آلمان در ایران
ویستابست اولین شرکت تولیدکننده در ایران می باشد که موفق به دریافت گواهینامه کیفیت از موسسه "رال" آلمان در فروردین ماه سال 1389 (مارس 2010) گردیده است که یکی از استانداردهای مطرح دنیا در زمینه تایید کیفی محصول می باشد.
تایید کیفیت SKZ آلمان
SKZ یک موسسه تحقیقاتی،آزمایشگاهی و ممیزی است که بیش از 50 سال به‌عنوان مشاور و ممیز کیفی سازمان های گواهی دهنده کیفیت(مثل رال آلمان) در کشور آلمان فعالیت داشته است.
شرکت ویستابست نیز پس از اخذ مشاوره از شرکت های معتبر اروپایی و صرف هزینه های مشاوره و اخذ فرمولاسیون،در اولین گام های تولید انبوه و در جهت اطمینان از کیفیت محصولات خود،موسسه SKZ را به‌عنوان ممیز کیفیت پروفیل انتخاب نمود.در این راستا نمونه ها توسط کارشناس اعزامی از کشور آلمان،علامت گذاری و مهروموم‌شده و به‌این‌ترتیب پروفیل های ویستابست مشخص و ارسال گردید و پس از انجام آزمودن‌های مشخص شده توسط موسسه رال آلمان و موفقیت در گذراندن آن ها،تاییدیه مربوطه را به این شرکت اعطا نمودند.

گواهینامه تایید کیفیت SKZ آلمان
دارنده گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن
مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن از معتبرترین مراجع داخل کشور است که تولیدکنندگان پروفیل دروپنجره یو پی وی سی می توانند با رعایت فاکتورهای کیفی به این نشان دست یابند.این گواهینامه به شرکت هایی ارائه می شود که تولیدات آن‌ها ضمن احراز موفقیت در 10 آزمون مشخص،منطبق با دستورالعمل‌های اجرایی مربوط به ساخت در و پنجره های استاندارد باشد.
پروفیل با رنگ و طرح دلخواه
شما علاوه بر طراحی فرم پنجره دلخواه خود بر طبق اصول ایمنی و انرژی،امکان انتخاب پروفیل پنجره را با طرح های چوب یا رنگ های مختلف به صورت تک‌رو با دورو لمینت دارا می باشید تا بتوانید رنگ پنجره را با نمای خود تطبیق دهید.ویستابست قادر خواهد بود این امکان را برای شما فراهم نماید.
یکی از دلایل مهمی که پروفیل درو پنجره یو پی وی سی را متمایز می سازد ،این است که پس از اتمام کار،پنجره شما نیاز به رنگ آمیزی نخواهد داشت.
ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی

 


ویستابست با توجه به نیاز روزافزون بازار ساختمان،قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تاکنون تنوع محصولات تولیدی خود را به 36 قالب در انواع 3 محفظه ای،5 محفظه ای و کشویی در 5 رنگ لمینت و سفید،ارتقاء داده و در حال حاضر با 12 خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه 17000 تن،محصولات خود را عرضه می نماید.
ویستابست هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود،همراه با تقاضای روزافزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها ،پروژه طرح توسعه خود را به‌منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ‌گویی هر چه تمام‌تر به نیاز روزافزون مشتریان در دست اقدام دارد، که طی آن ظرفیت تولید سالانه 4 برابر خواهد شد.

 

کلمات کلیدی مرتبط با مطلب
ویستا بست , ویستابست,vistaبست,ویستا ,vistabest, ویستابست تولید کننده پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید