سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

پروفیل وین تک | پروفیل وینتک | پنجره وین تک | پنجره وینتک | Wintech windows

مراحل تولید و محصولات تولیدی وین تک

مواد خام شامل پودر UPVC و سایر ترکیبات و افزودنی های موجود و ذخیره شده در تانک سیلو توسط دستگاه میکسینگ دیجیتال و دقت صدم گرم ترکیب می شود.جهت به دست آوردن ماده ترکیبی UPVC با کیفیت بالا،ضمن رعایت ضرایب مواد افزودنی در فرمولاسیون نهایی،ترکیب مواد در دماهای مختلف انجام می گیرد(ترکیب سردو گرم)و پس از میکس و دوره انتظار،مواد ترکیبی UPVC توسط خطوط و پمپ های مخصوص و بصورت تمام اتوماتیک به دستگاه های اکسترودر منتقل گردیده و پس از مراحل ذوب و شکل گیری ،پروفیل طی مراحل بسته بندی به بازارهای مصرف عرضه می گردد.

طراحی و ترکیبات مواد مورد استفاده در ساخت پروفیلهای وینتک در ایران مطابق با آخرین استانداردهای تدوین شده در این صنعت و همچنین رعایت شرایط جغرافیایی و آب و هوای کشور ایران و با در نظر گرفتن نیازمندی های مصرف کنندگان،این محصول توسط واحدهای فنی و مهندسی این شرکت، طراحی و در یکی از مدرن ترین تاسیسات صنعتی و مجهز به جدیدترین تکنولوژی،تولید و عرضه می گردد.

مجموعه های صنعتی وینتک توانسته اند با تولید 1300 نوع پروفیل،نیازمندی های مصرف کنندگان خود را پوشش و جوابگوی سلیقه های مختلف مشتریان و متخصصین فنی و مهندسان پروژه های ساختمانی باشند.

 وین تک- سازنده انواع پنجره pvc

تکنولوژی و ماشین آلات وینتک        

در مجموعه های صنعتی وینتک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده گردیده و با اتکاء به دانش فنی و مهارت نیروهای کارآزموده و متخصص خود و استفاده از بهترین تجهیزات و ماشین آلات توانسته است پروفیلهای UPVC استاندارد و با کیفیت مورد نیاز بازارهای مصرف را تولید و عرضه نماید.در مجموعه صنعتی تاسیس شده در کشور ایران از آخرین دست آوردهای تکنولوژی شرکت KRAUSS MAFFEI کشور آلمان در بخش ماشین آلات اکسترودر بهرمند گردیده و سیستم میکسینگ و ترکیب مواد اولیه بر مبنای جدیدترین تکنولوژی انتقال مواد اولیه،بصورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی،به خطوط تولید پایه گذاری شده است.فاز یک کارخانه تولیدی ویننتک در ایران با استقرار 12 خط اکسترودر جهت تولید و عرضه انواع پروفیلهای UPVC آغاز گردیده و با احداث 16000 متر مربع سالن های تولیدی و با در نظر گرفتن تمامی زیر ساخت های لازم در جهت توسعه روند تولیدی خود،امکانات لازم جهت توسعه روند تولیدی خود،امکانات لازم جهت نصب 30 خط اکسترود را در سالن های تولید خود ایجاد و پیش بینی تمامی مراحل آتی توسعه و افزایش تولید شرکت را برآورد و میها نموده است.

تمامی محصولات تولیدی در کارخانجات وینتک طی فرایند تولید، پس از آن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه مجموعه وینتک تحت تست های مختلف کنترل کیفی قرار می گیرند.

از پروفیلهای وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده وآزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی این مقاطع به انجام می رسد و در صورتی که نتایج حاصله پائین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد ار ارسال این پروفیل ها به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.

    تست مقاومت حرارتی تا 150+ درجه سانتی گراد

    تست مقاومت حرارتی تا 40 –  درجه سانتی گراد

    تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ برابر تابش اشعه ماوراء بنفش

    کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل

    کنترل مقاومت در برار ضربه در دماهای زیر صفر

    کنترل ابعاد هندسی مقاطع پروفیل

    کنترل میزان صاف بودن سطوح پروفیل

در کارخانجات وینتک طی مراحل بسته بندی،لیبل هایی بروی بسته های پروفیل چاپ می گردد که شامل  ثبت بارکد به انضمام اطلاعات کالا،زمان و تاریخ تولید و نام مسئول کنترل کیفی در زمان تولید.  می باشد که گزارشات کیفی دریافتی در دوره های زمانی مختلف،قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.

مزایای سیستم های درب و پنجره UPVC

سیستم های درب و پنجره ساخته شده از پروفیل های تولیدی وینتک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری دارای مزیت های متعددی می باشد که رد نهایت موجبات آرامش و اسیایش ساکنان ساختمان های اداری و مسکونی را فراهم می آورد که در ذیل به برخی از این موارد اشاره گردیده است:

    کاهش هزینه مصرف انرژی جهت تامین حرارت و برودت مورد نیاز ساختمان به دلیل عایق بودن درب و پنجره های UPVC

    کاهش آلودگی صوتی به دلیل عایق بودن درب و پنجره های UPVC

    عایق در برابر نفوذ گرد و غبار محیط های بیرونی به دلیل استفاده از لاستیک درزبندی و با طراحی خاص

    مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه شیار ها و دریچه های تخلیه آب باران

    عدم نیاز به رنگ آمیزی و سرویس های مکرر جهت نگهداری در دوره های زمانی آتی

    عدم تغییر رنگ و حالت در برابر اشعه خورشید

    دوام و استحکام بالا و کاربردزمانی طولانی

    غیر قابل اشتعال در آتش سوزی ها

    مقاومت در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون

    قابلیت نصب انواع یراق آلات و تامین امنیت محیط

    قابلیت نصب شیشه های چند جداره

قابل ذکر است جهت نگهداری صحیح از پنجره های UPVC ساخته شده از پروفیل های وینتک ، جدا نمودن روکش محافظ پروفیل ها حداکثر طی 2 ماه پس از تاریخ نصب از روی پروفیل ها و همچنین نظافت سطوح بیرونی درب و پنجره ها با پارچه نرم و آب و صابون جهت جلوگیری از رسوب گرد و غبار ناشی از محیط های بیرون هر 6 ماه یکبار ضروری می باشد.

 

پشتیببانی و خدمات به مشتریان وین تک (wintech)

 پشتیبانی فنی و خدمات رسانی همواره سرلوحه سیاست های فروش در مجموعه های وینتک بوده و با داشتن نیرهای متخصص و ماهر در واحدهای فنی خود آماده ارائه خدمات فنی و آموزش های دوره ای به مشتریان و پرسنل کارگاههای طرف قرارداد شرکت می باشد.

کارخانجات وینتک در ایران با تاسیس انبار مرکزی و تامین کالا در شهر تهران، تمامی نیازها شامل لوازم جانبی ساخت درب و پنجره های UPVC همانند پروفیل های تقویتی گالوانیزه، مختص پروفیلهای وینتک و همچنین یراق آلات و لاستیک های درزگیر E.P.D.M را به حداقل رسانده و با ارائه راهکارهای تولید و آموزش های مربوطه، همواره در کنار مشتریان خود بوده و همکاری های لازم را به انجام می رساند. تمامی نیازهای فنی شرکت های طرف قرارداد وینتک شامل تامین نرم افزار ساخت درب و پنجره های UPVC و تامین قالب ها و تیغچه های دستگاههای مونتاژ در کمترین زمان ممکن تهیه و در اختیار کارگاههای طرف قرارداد قرار می گیرد.

 

مطالب مربوط:

پروفیل وینتک | پنجره وینتک | وین تک

وین تک- سازنده انواع پنجره pvc

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید