سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید
  • بازدید: 44466

پنجره دو جداره upvc  آکاردئونیمکانیزم بسیار پیچیده بازشو و اندازه هایی که می توان این پنجره را در آن اجرا کرد ، پنجره آکاردئونی را به انتخابی ویژه و خاص بدل کرده است. پنجره ای آکاردئونی ، بسیار عریض و چندین لنگه است که لنگه ها در هنگام باز شدن یکی یکی بر روی همدیگر قرار می گیرند و در گوشه پنجره قرار می گیرد.

پس از باز شدن پنجره نمای ساختمان بسیار زیباست و بیننده منظره ای عریض و کامل را در مقابل چشمان خود می بیند.

این نوع از یراق آلات برای درب و پنجره های upvc با عرض بیشتر از سه متر استفاده میشود. همینطور در پارتیشن بندی هایی که احتیاج است به صورت موقت ارتباط آنها با هم قطع شود استفاده میشود.

در درب بالکنهای منازل که عرض بیشتر از 3 متر دارند نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد همین طور که از اسم پنجره ها پیداست به صورت آکاردئونی یک جا جمع میشود.

از نظر کارایی و بهره وری در مقابل اتلاف انرژی و ورود اصوات بیرون به داخل نیز این پنجره عملکردی بسیار عالی دارد. این نوع از پنجره های خاص خصوصا جهت نصب در ویلاها که معماری های خاصی دارند بسیار مناسب است و می تواند جلوه ای خیره کننده به نمای ساختمان چه از داخل چه از نمای بیرون ببخشد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید