سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید
  • بازدید: 45305

امروزه در اكثر منازل ايراني بالكن و تراس وجود دارد ولي متاسفانه به علت كثيف بودن فضاي بالكن و اينكه در معرض گرد و غبار و آلودگي هوا مي باشد، غير قابل استفاده بوده و به عنوان يك فضاي غير كابردي در منازل مسکونی می باشد. بالکن های شیشه ای تاشو مدرن ترین و بهترین گزینه برای استفاده بهینه از فضای بالکن خانه تان می باشد . بالکن های شیشه ای تاشو قابلیت حرکت به صورت ریلی را دارند و با توجه به جمع شدن شیشه ها در یک سمت می توانید در چهار فصل سال، از بالکن خانه تان لذت ببرید.

با بالکن های شیشه ای تاشو قادر خواهيم بود فضاي بالكن و تراس را بپوشانيم و از اين فضا به عنوان قسمتي از منزل استفاده شود .

بالکن های شیشه ای تاشو

در بين شيشه ها نوارهاي درزگير با كيفيت مناسب نصب می گردد و در هنگام بسته بودن مجموعه ديواره هاي تاشو هيچگونه گرد و غبار و آلودگي هوا وارد محيط بالكن نمي شود و در فصل زمستان نيز برف و باران وارد اين فضا نخواهد شد و فضاي مورد نظر ايزوله مي گردد كه به راحتي قابل استفاده در تمامي فصول مي گردد .
سه نوع پروفيل آلومينيومي كه از آلياژ مناسب تهيه گرديده است در بالکن های شیشه ای استفاده می گردد. همچنین  مجموعه ای از غلتك هاي متحرك با عمر بالا و عملكرد مناسب، شيشه هاي نشكن با ضخامت 8 ميلي متر، يراق آلات پلاستيكي، قفل با ایمنی بالا و نوارهاي درزگير از دو نوع پليمر مختلف استفاده می گردد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید