سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

مهندس سعيد ايزدي مديرعامل شرکت عمران و بهسازي شهري ضمن اعلام پرداخت وام نوسازي در بافت هاي فرسوده افزود: وام نوسازي در بافت هاي فرسوده را که اخيراً به بانک ها ابلاغ شده است و به بانک ها تاکيد کرده ايم تسهيلات نوسازي بر خلاف دوره هاي گذشته بايد فقط به کساني تعلق گيرد که واجد شرايط دريافت اين وام هستند.

مهندس ايزدي در ادامه افزود: پروانه هاي ساختماني که قبلاً تخلف داشته و پروانه تخلف آنها به کميسيون ماده 100 رفته است به هيچ وجه واجد شرايط دريافت اين تسهيلات نيستند.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه 7 بانک دولتي و 15 بانک خصوصي عامل پرداخت تسهيلات نوسازي تعيين شده اند، افزود: کساني که در ساختمان ها و منطقه هاي فرسوده و پرخطر زندگي مي کنند در اولويت دريافت وام نوسازي قرار دارند.

تاکيد وزير راه و شهرسازي بنابراين است که مردم براي دريافت تسهيلات بافت فرسوده فقط به بانک مراجعه کنند.

وی اعلام کرد: براي کنترل کيفيت نوسازي و اينکه وام دوباره منجر به فرسوده سازي مجدد نشود اولويت پرداخت تسهيلات به انبوه سازان و کساني است که در ساخت و ساز تخصص دارند.

ايزدي با اشاره به سقف هاي فردي 50، 40 و 30 ميليون توماني براي نوسازي بافت فرسوده به ترتيب براي کلان شهرها، مراکز استان ها و شهرهاي با جمعيت بالاي 200 هزار نفر و ساير شهرها، خاطرنشان کرد: پرداخت اين وام از امسال و قبل از آغاز سال 94 شروع خواهد شد. به گفته مهندس ايزدي بر اساس تصميم بانک مرکزي جهت ساخت هر واحد مسکوني در بافتهاي فرسوده فقط يک فقره تسهيلات قابل پرداخت است و اعطاي بيش از يک وام براي هر واحد ممنوع است.

وي افزود: شرکت عمران و بهسازي شهري مرجع تاييد واقع شدن ملک در بافت فرسوده شهري يا سکونتگاه هاي غيررسمي و مرجع معرفي متقاضيان به بانک است و مهلت ارائه معرفي نامه هاي صادره به بانک ها يک ماه از تاريخ صدور بوده و در صورت اتمام مهلت، بانک عامل از پذيرش متقاضي خودداري مي کند. وي با اشاره به مهلت بانک براي پرداخت تسهيلات گفت: بانک دو ماه فرصت دارد پس از اخذ مدارک مورد نياز از متقاضي، تاييد يا تاييد نشدن درخواست را اعلام کند.

به گفته وی پرداخت تسهيلات به صورت مرحله به مرحله است و اعطاي تسهيلات در هر مرحله به تشخيص بانک خواهد بود همچنين توزيع بانکي تسهيلات تخصيصي از سوي بانک مرکزي و توزيع استاني و شهرستاني تسهيلات از سوي شرکت عمران و بهسازي شهري انجام مي شود. وي افزود: وام وديعه مسکن نيز براي کساني که مي خواهند ساختمان خود را نوسازي کنند در نظر گرفته ايم.

وي در خاتمه با اشاره به تفاهمنامه اي که بين بانک مسکن و شرکت عمران و بهسازي شهري در حال انعقاد است، گفت: در راستاي اعطاي نقش تخصصي و فني به بانک مسکن به جاي خدمات صرفاً مالي، بر اساس تفاهمنامه، نقش راهبردي براي بانک مسکن در اعطاي تسهيلات بافت فرسوده در نظر گرفته شده به اين صورت که بررسي شرايط متقاضيان و تاييد آنان توسط بانک مسکن انجام و به 22 بانک عامل اعلام شود.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید