سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

به اعتقاد کارشناسان کاهش قیمت طلای سیاه برای جهان نا مطلوب است و می تواند عواقبی چون رکود فراگیر اقتصادی، افت خدمات رفاهی و کاهش اشتغال را به بار آورد و زنگ خطری برای فعالان اقتصادی باشد.

برخی از کارشناسان اقتصادی پیامدهای نامطلوب اقتصادی ای را برای ماه‌های اخیر در کشور های جهان بالخص کشور هایی که از طریق فروش این ثروت ملی، قریب به 80% تامین بودجه می کنند، پیش بینی کرده اند.

در پی مطرح شدن کاهش جهانی قیمت نفت، با توجه به این مسئله که ایران از جمله کشورهایی به شمار می رود که اقتصاد آن وابسته به نفت است و از طریق فروش این کالای با ارزش تامین بودجه می کند. حال این پرسش مطرح می شود با توجه به جو و رکودی که بر فضای اقتصادی کشور حاکم است و از طرفی این رکود، تمام تلاش دولت یازدهم را برای مهار آن به خود جلب کرد، کاهش بهای جهانی نفت تا چه میزان بر اقتصاد کشور تاثیر گذار است؟

حال این نگرانی در دل فعالان بازار مسکن ایجاد می شود که آیا کاهش نرخ جهانی نفت، باعث تشدید رکود فعلی این بازار می شود؟ زیرا سهم کثیری از منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی کشور از راه فروش نفت تامین می شود.

در گفتگو با بهمن آرمان _کارشناس اقتصادی_ وی با رد این ادعا که کاهش قیمت نفت علامت نوید بخشی برای اقتصاد جهان نیست تاکید کرد: با کاهش قیمت نفت طبیعتا میزان تقاضا برای نفت افزایش پیدا خواهد کرد و اقتصاد جهان وارد یک رونق نسبی خواهد شد.

بهمن آرمان ضمن اشاره به این موضوع که فعالان بازار مسکن باید در پی شیوه های جدید تامین منابع باشند تصریح کرد: طبق گفته وزیر نفت، این افزایش تقاضا می تواند حدود 1 میلیون و 200 هزار بشکه در روز باشد که این خود نشان می دهد که اقتصاد جهان با ارزان شدن قیمت نفت رونق نسبی می یابد.

وی ضمن اعلام مطلب فوق با تاکید بر اینکه کشورهای در حال رشد بیشترین منافع اقتصادی را از بابت کاهش قیمت نفت می برند، افزود: همچنین صندوق بین المللی پول به کشورهای در حال توسعه، توصیه کرده است با کاهش قیمت نفت  فرصت را غنیمت شمرده و ساختار اقتصادی خود را بهبود بخشند.

آرمان افزود: بنابراین با کاهش قیمت نفت نه تنها رکودی نخواهیم داشت بلکه رشد هم پیش بینی می شود و موسسه های ذی ربط در طول ماه های آینده نسبت به بازبینی نرخ های رشد اقتصادی در سال 2015 را تجدید نظر خواهند کرد.

وی با اشاره به بازتاب کاهش قیمت نفت بر بازار مسکن ایران، اذعان داشت: وقوع این رویداد بازتاب منفی بر درآمد دولتی ایران دارد و از آنجایی که بودجه های عمرانی کشور از فروش منابع نفتی است تاثیر مستقیمی بر بازار ساخت و ساز خواهد گذاشت. وی همچنین با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته، درآمد دولت از فروش ثروت کسب نمی شود، گفت: دولت باید مکانیزم های خاصی برای تامین منابع مالی تعریف کند و از طرفی نهادهای خصوصی و فعالان اقتصادی در بازار مسکن باید به فکر یافتن شیوه های جدید تامین منابع باشند تا اثر کاهش قیمت نفت بر ساخت و ساز مسکن را جبران کنند.

این کارشناس ادامه داد: ساخت و ساز در ایران صنعتی متکی به فعالیت های درون زا است لذا بهتر است، نهادهای فعال در این حوزه با اخذ امتیازهای ویژه از دولت زمینه حضور خود را در بازار مسکن افزایش دهند.

وی در پاسخ به اینکه چگونه ممکن است بازتاب کاهش قیمت نفت را در بازار مسکن کم کرد، یادآور شد: بحران مسکن در ایران نشات گرفته از عوامل بسیاری است و تنها بخشی از آن به مسائل نفت برمی گردد.

وی با تاکید بر اینکه کاهش قیمت نفت در جهان تاثیر چندانی بر کلیت بازار مسکن در ایران نمی گذارد، خاطرنشان کرد: به دنبال کاهش قیمت نفت، قدرت خرید داخلی کاهش می یابد لذا باید لوکس سازی را کاهش داد و به فکر صنعتی سازی، انبوه سازی، بلند مرتبه سازی و ساخت مسکن متناسب با قدرت خرید مردم بود.

آرمان در خاتمه یاد آور شد:کاهش قیمت نفت و بودجه های عمرانی این فرصت استثنایی را برای انبوه سازان به وجود می آورد تا با ایجاد تشکل های بزرگ، اقدام به ساخت مسکن در بعد چند 10هزار واحدی برای طبقات متوسط جامعه باشد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید