سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

به نقل از روابط عمومي اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران، حسام عقبائي با تاكيد بر ضرورت رعايت حقوق اجتماعي و قانوني خانوارهاي تك ‌نفره متقاضي خريد يا اجاره آپارتمان در بنگاه‌هاي املاك شهر تهران، اعلام كرد: همانطور كه پيش‌تر اطلاعات وزارت راه‌ و شهرسازي نيز خبر داده بود، تعداد خانوارهاي تك‌نفره رو به افزايش است اما اين وضعيت نبايد دليلي براي كم‌توجهي يا سوءرفتار در بازار مسكن نسبت به تقاضاي سكونتي اين دسته از خانوارها شود بلكه برعكس، بايد موجران و همچنين مشاوران املاك، با آگاهي از شرايط ويژه اين گروه، نيازشان را تامين كنند.

وی با تاكيد بر ضرورت رعايت حقوق اجتماعي و قانوني خانوارهاي تك‌نفره متقاضي خريد يا اجاره آپارتمان در بنگاه‌هاي املاك شهر تهران، اعلام كرد: بازارياب‌ها و واسطه‌هاي معاملات مسكن در بنگاه‌هاي املاك موظفند براي آن دسته از متقاضيان مسكن كه به هر دليل همچون زندگي دانشجويي، فوت همسر، عدم ازدواج، طلاق و ... به شكل خانوار تك‌نفره و مجردي، درآمده‌اند، فايل‌هاي موردنظرشان را جستجو كنند و با در نظر گرفتن شرايط خاص اين گروه از متقاضيان، پيشنهاد خريد يا اجاره را به آنها ارايه كنند.

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران تایید رشد روزافزون تعداد خانوارهای تک نفره در پایتخت و همچنين در سایر شهرهای کشور، تامین مسکن برای این اقشار را نیز از حقوق مدنی و مطابق با قانون اساسی کشور دانست.

حسام عقبائی ادامه داد: همان طور که براساس قوانین کشور به ویژه قانون اساسی داشتن سرپناه ایمن و مناسب حق هر خانوار ایرانی است، تامین مسکن برای آحاد جامعه اعم از زن و مرد، پیر و جوان، مجرد و متاهل و ... نیز جزو حقوق مدنی و اجتماعی تک‌تک شهروندان و هموطنان ماست و کسی حق سلب این حق را ندارد.

حسام عقبائی در ادامه افزود: بر این اساس، هیج نهادی از جمله مشاوران املاک نمی تواند به صرف مجرد بودن افراد یا تمایل به زندگی مستقل، در تامین مسکن مورد نیاز این افراد خدشه وارد کرده یا ایجاد مانع کند.

وی با بیان اینکه مسئله رشد روزافزودن تعداد خانوارهای تک نفره که به بنا به دلایل مختلف به اجبار یا بنا بر میل شخصی، خواهان زندگی مستقل و تامین مسکن هستند، در حال حاضر از واقعیت های جامعه ما محسوب می شود و نمی توان آن را انکار کرد، گفت: بهتر است با برخورد هر چه شفاف تر با این گونه پدیده های اجتماعی به جای برخوردهای قهری و غیر واقع بینانه، زمینه را برای تامین مسکن آن گروه از افرادی که به علل مختلف از جمله تحصیل، دوری از خانواده، بالا رفتن سن ازدواج، طلاق، کهنسالی و ... مجبور به سکونت در قالب خانوارهای تک نفره هستند را فراهم کنیم.

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران ادامه داد: موجران و مشاوران املاک باید توجه داشته باشند که در حال حاضر قوانینی وجود ندارد که حق تامین مسکن را از خانوارهای تک نفره یا افراد مجرد سلب کند و در این فرآیند مشاوران املاک هستند که باید ضمن شناسایی دقیق این متقاضیان، آنها را نسبت به حساسیت های موجود آگاه کرده و زمینه را برای یک معامله بدون مشکل فراهم کنند.

عقبایی با تاکید در برخورد مناسب با این اقشار، توضیح داد: در حوزه معاملات به ویژه در بازار اجاره مسکن، با توجه به حساسیت هایی که از جانب برخی مالکان برای اجاره مسکن به افراد مجرد یا خانوارهای تک نفره وجود دارد، بنگاه های مسکن لازم است ضمن پیگیری و شناسایی هویت دقیق این گروه از موجران، نگرانی مالکان ناشی از برخی حساسیت های موجود را برطرف کنند.

عقبائی تصریح کرد: همچنین مشاوران املاک وظیفه دارند پس از اطمینان از هویت این متقاضیان، شرایط و مشخصات و هویت دقیق آنها را به صورت کاملا شفاف برای موجر توضیح دهند و رضایت وی را برای اجاره واحد مسکونی به این متقاضیان جلب کنند.

عقبائی افزود: مشاوران املاک با نگارش دقیق، منطقی و اصولی قرادادهای اجاره به خصوص قراردادهایی که واحد مسکونی قرار است به شخصی مجرد اجاره داده شود، باید موجبات کاهش تخلف در این حوزه را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: علاوه بر تمام این موارد، هیچ موجر یا مشاور املاکی حق ندارد به صرف مجرد بودن افراد در هنگام اجاره، نسبت به فرد متقاضی تفتیش بیش از حد داشته باشد یا از وی حق و حقوقی بالاتر از عرف پورسانت بنگاه های مسکن مطالبه کند.

وی در ادامه سخنانش تاکید کرد: اگر واحد مسکونی معرفی شده به بازار اجاره در ساختمانی قرار دارد که نسبت به سایر مجتمع های مسکونی از حساسیت های بالاتری نسبت به سکونت خانوارهای تک نفره در آن برخوردار است، مشاور املاک باید با بیان این حساسیت به متقاضی اجاره آن واحد، حقوق همسایگان و نظر آنان را به عنوان موضوعی مهم مد نظر قرار دهد و آن واحد را به شخصی اجاره دهد که هویت وی از همه نظر مشخص و قابل تایید باشد.

وی در خاتمه افزود: از سوی دیگر مشاوران املاک باید در این معاملات که بین یک مستاجر مجرد یا خانوار تک نفره و موجر منعقد می شود تمام موارد را به صورت دقیق و شفاف در اجاره نامه درج کنند. به خصوص اینکه تعداد دقیق افراد و همچنین هویت آن ها را به صورت کامل و مشخص، در متن اجاره نامه ذکر کنند. علاوه بر این، مالکان نیز حق دریافت اجاره بیشتر از افراد مجرد به صرف تک نفره بودن این خانوارها را ندارند.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید