سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

به گفته کارشناسان مسکن، سال 1393 به عنوان سال دوم ركود از دوره چهارم رونق و ركود در بازار مسكن محسوب مي‌شود.

معمولا در سال دوم ركود مسكن، ارقام مربوط به دو شاخص “افت قيمت” و “كاهش ساخت ‌و ساز” به حداكثر سطح ممكن در مقايسه با سال اول، مي‌رسد.

سال گذشته به عنوان سال اول ركود، حجم ساخت ‌و سازهاي مسكوني در شهر تهران بعد از دو سال رونق كم‌سابقه، ۵درصد كاهش يافت. اما امسال اين حجم عرضه جديد، تا اين لحظه ۶۰درصد افت نشان مي‌دهد. افت ۶۰درصدي مربوط به ميانگين ۹ماهه است در حالي‌كه در دو ماه اخير، نرخ كاهش عرضه از ۸۰درصد هم تجاوز كرده است.

بازار مسكن از سال۸۳  تاكنون، اين ميزان نزول عرضه را به خود نديده بود. تا پيش از كاهش ۶۰ درصدي ساخت ‌و ساز در سال۹۳، بيشترين افت عرضه‌جديد در تهران، در سال۸۸ كه اوج ركود مسكن دوره سوم به حساب مي‌آيد، رخ داد. در سال۸۸ همزمان با كاهش ۱۴درصدي قيمت مسكن در تهران، ساخت ‌و ساز نيز  ۴۳درصد افت كرد.

به‌رغم توقف روند كاهش قيمت مسكن در پاييز امسال و حتي افزايش ۳درصدي ميانگين ۹ماهه قيمت در سال جاري نسبت به مدت مشابه پارسال و همچنين افزايش حدود ۲۰درصدي معاملات خريد در فصل گذشته نسبت به پاييز۹۲، اما در ساخت‌وساز، بازار شاهد تشديد نزول عرضه‌جديد است.

در حال‌ حاضر در تهران، اگر چه معاملات خريد مسكن طي ماه‌ هاي اخير به ‌طور نسبي افزايش پيدا كرده و شتاب كاهش قيمت تا حدودي كند شده، اما سرمايه‌گذاري ‌هاي ساختماني به عنوان موتور اصلي ركود و رونق، همچنان در وضعيت ركودي قرار دارد.

افت بي‌سابقه و شدید ساخت مسکن در تهران در سال جاري، درست بعد از سه سال صعود مداوم ساخت‌وساز اتفاق افتاده است. سال ۹۰ در شهر تهران، “عرضه جديد” يا همان ساخت‌ و سازهاي مسكوني براي اولين‌ بار از مرز ۲۰۰ هزار واحدمسكوني در سال، عبور كرد و ۵۳ درصد افزايش يافت. در سال۹۰، اگرچه هنوز قيمت مسكن به اوج نرسيده بود اما “رونق زودرس” در سمت عرضه كه تحت تاثير مقررات ساختماني از جمله طرح تفصيلي، تحريك شده بود، ساخت‌وساز را با رشد ۵۳درصدي مواجه كرد.

در سال۹۱ به‌عنوان اوج رونق مسكن قيمت در اين سال ۵۰درصد افزايش يافت- بيشترين حجم ساخت‌وساز معادل ۲۵۳ هزار واحدمسكوني جديد در تهران رقم خورد. با اين حال اگرچه در سال۹۲، به عنوان سال اول ركود ساخت‌وساز ۹درصد كاهش يافت، اما حجم واحدهاي جديد شروع به‌ ساخت، همچنان سطح بالاي ۲۰۰ هزار واحد را حفظ كرد و در كل، ۲۳۹ هزار واحد مسكوني در سال گذشته در تهران ساخته شد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید