سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

جامعه پیمانکاران را در میان بخش های فعال در عرصه ساخت و ساز و صنعت احداث می توان از جمله بخش هایی دانست که در حال حاضر با بیشترین مشکلات و چالش ها رو به رو شده اند و با ضعف ها و تهدیدهای بسیاری درگیر هستند.

عملکرد ضعیف در حوزه مدیریت دانش، کمبود نقدینگی ناشی از عدم دریافت مطالبات مالی، فقدان دانش حقوقی،  بی توجهی به مدیریت هزینه،  ناتوانی در برآورد ریسک پروژه، ناتوانی در تأمین تجهیزات و ماشین آلات، نبود تعامل مناسب در بین پیمانکاران، مدیریت ضعیف در حوزه نیروی انسانی، ضعف آموزش های کاربردی، کوتاهی متوسط عمر مدیریت شرکت  های پیمانکاری، ضعف قوانین کلی و عمومی (قانون مالیات، تأمین اجتماعی، ‌کار، تجارت و ...)، رقابت نابرابر با شرکت های دولتی، دشواری دسترسی به منابع مالی بانکی و  نبود ضوابط قضایی مناسب در حوزه فعالیت های پیمانکاری، از جمله مسائلی است که پیش از این در قالب نقاط ضعف و تهدید جامعه پیمانکاران از سوی متخصصان ذیربط عنوان شده است.

صرف نظر از این موضوع که از دیدگاه پیمانکاران، دولت نتوانسته در زمینه تدوین یک طرح جامع و هدایتگری در بخش پیمانکاری به درستی ایفای نقش کند، این عقیده وجود دارد که مجموعه قوانین موجود نیز در حال حاضر پاسخگوی ساخت و ساز نیست و رعایت نمی شود. به این معنا که هرچند در گذشته دولت نقش سرمایه گذار را ایفا می کرد، اما در شرایط فعلی این دولت نیست، بلکه سرمایه گذار است که تصمیم می گیرد امور مربوط به اجرای پروژه ها را بین چه افرادی با چه میزانی از توانمندی و تخصص و تجربه تقسیم کند و این یک تناقض بزرگ است. یعنی دولت پروژه را واگذار یا حتی سرمایه گذار، پروژه خاصی را برای دولت تعریف می کند.

به اذعان بسیاری از پیمانکاران در حال حاضر به واسطه اینکه اکثر شرکت های پیمانکاری صرفا در حوزه ساخت پروژه هایی فعال هستند که دولت برای آنها تعریف می کند، از همین رو در مقایسه با ساخت و سازهای شهری، ساخت و سازهای عمرانی بسیار ناچیز است و درنتیجه از آنجایی که دولت هم برنامه ای جهت تعریف کار برای پیمانکاران ندارد، شرکت های پیمانکاری در رکود کامل به سر می برند. به اعتقاد پیمانکاران از آنجایی که دولت نقدینگی در اختیار ندارد، اگر بخواهد پروژه ای را تعریف کند، باید شرایط کار و فعالیت را برای پیمانکار فراهم کند. نه اینکه اجازه دهد تا سرمایه گذار به طور سلیقه ای تصمیم گیری و قانون گذاری کند و دولت هم به صرف نداشتن بودجه، از شخص استفاده کرده و قوانین موجود را اجرایی نکند و به بیان دیگر ساخت و ساز را بدون متولی باقی بگذارد.

نصرت اله یوسفی، عضو انجمن صنفی پیمانکاران استان تهران با انتقاد از نبود نظام پیمانکاری یا نظام ساخت و ساز در کشور به خبرنگار ما گفت: دولت نمی تواند این مسائل و تناقضات را حل کند، مگر اینکه سازمان جدیدی به نام سازمان نظام پیمانکاری یا نظام ساخت و ساز و یا هر عنوان دیگری ایجاد و چارچوبی برای آن تدوین کند که پیمانکاران چند سال قبل پیشنهاد آن را دادند.

وی با ابراز تاسف از فقدان نظام فنی و اجرایی در حوزه ساخت و ساز کشور تاکید کرد: هم اکنون در حوزه ساخت و ساز و عمران گره های ناشی از هزینه های مالیاتی، بیمه و... کورتر شده، در صورتی که پیمانکار لاغر باقی مانده است و توان گشودن این گره ها از عهده وی خارج است. لذا در این حوزه به مجموعه ای نیاز است که بتواند با درک نظام اداری ساخت و ساز و با اتکا به آگاهی از ارتباطات خاص آن، برای پیمانکاران بسترسازی کند.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید