سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

محمد حسن چمنی، رییس انجمن انبوه سازان سیستان و بلوچستان ضمن ابراز تأسف با انتقاد از روند ساخت و ساز مسکن در شهرستان ها، گفت: متاسفانه در کشور ما همواره بخش دولتی در حوزه مسکن پیشتاز بوده و حرکت بخش خصوصی در گرو حرکت دولت است.

رییس انجمن انبوه سازان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: زمانی که دولت در بخش مسکن کُند حرکت می کند، طبعا بخش خصوصی نیز با احساس ترسی که دارد فعالیت خود را آهسته تر از دولت انجام می دهد.

وی افزود: متاسفانه افت و خیزهای شدید قیمت ها و معاملات غیرکارشناسانه مسکن و زمین که در برخی از استان ها به خصوص کلان شهرها به دور از چشم ناظران صورت گرفت، باعث دامن زدن به بحران بازار ساخت و ساز شده است.

چمنی روشن نبودن آینده مسکن و زمین در کشور را اصلی ترین معضل بازار ساخت و ساز سال جاری دانست و اظهار داشت: این معضل ناشی از ارائه دیرهنگام برنامه های دولت در بخش مسکن است؛ به علاوه نبود نقدینگی و اعتبارات لازم در جهت رشد صنعت ساختمان باعث دامن زدن به این معضل شده است.

وی یکی از راهکارهای مناسب برای خروج از بحران مسکن در سال آینده را افزایش سقف اعتبارات بانکی و عمرانی را دانست و گفت: بخش دولتی و خصوصی برای خروج بازار مسکن از بحران در حالت سکون به سر می برند لذا برای اینکه فعالان بخش ساخت و ساز در سال آینده با چنین معضلاتی روبرو نشوند، بهتر است برنامه های مسکن دولت از قالب طرح بیرون آمده و اجرایی شود.  

چمنی با اشاره به تاثیر برنامه های دولت در حوزه مسکن، افزود: تا زمانی که برنامه دولت در بخش مسکن به صورت شفاف کلید نخورد بخش خصوصی نیز برای سامان دادن به این اوضاع دست به کار نمی شود چرا که بخش خصوصی منتظر حرکت دولت است.

وی با اعتقاد به اینکه دولت و بخش خصوصی برای خروج از بحران اقتصادی در بخش مسکن در حالت تعارف و پاس کاری هستند، گفت: بحران اقتصادی و سکون بازار مسکن و ساختمان مسئله ای نیست که برای عبور از آن تعلل کرد بلکه با تعامل و همکاری این دو بخش می توان برنامه های مطلوبی را برای آن سامان دهی کرد.

چمنی در پاسخ به اینکه آیا انبوه سازان واقعی مسکن نمی توانند به تنهایی برای رونق بازار مسکن برنامه ریزی کنند، گفت: درست است که انبوه ساز باید بدون کمک های دولتی و به صورت مستقل در این حوزه فعالیت و زمینه ارتقای بازار ساخت و ساز را فراهم کند اما سیاست های دولت در بازار مسکن بر روند کاری انبوه سازان واقعی نیز تاثیرگذار است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که بازار مسکن فاقد Developer فعال در بخش عام است افزود: برای بارز شدن انبوه سازان واقعی در بازار ساخت و ساز باید دولت نقش خود را در حوزه ساخت و ساز کمرنگ کند و برنامه و تسهیلات خود را از جریان صنعت ساخت و ساز قطع کند.

محمد حسن چمنی به صنعت انبوه سازی فعلی در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعریف درستی از انبوه سازی در کشور نداریم و از طرفی انبوه سازان واقعی که با سرمایه و برنامه خود در بازار ساخت و ساز فعالیت می کنند، تنها مشغول لوکس سازی هستند.

وی در خاتمه با اشاره به تاثیر پذیری بخش خصوصی از دولت در بازار مسکن یادآور شد: تعداد محدودی از انبوه سازان کشور، انبوه سازان واقعی هستند که با تفکر Developer به تولید مسکن و ساختمان می پردازند اما آنها نیز در بخش عام بازار مسکن فعالیت نمی کنند و به لوکس سازی و بلندمرتبه سازی رو آورده اند.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

نظرات   

 
0 #1 heidari 1393-10-16 04:08
مدیریت محترم شرکت
با سلام
احترامآ به استحضار می رساند نمایشگاه آنلاین ساختمان از شما همکار گرامی دعوت به بازدید می نماید.لازم به ذکر است تمامی بازدید کنندگان این سایت با توجه به موضوع و محتویات سایت،شرکت های ساختمانی،مهندسا ن عمران و معماری میباشند،که بزرگترین بازار هدف برای کالا و خدمات ساختمانی می باشند.
ضمنآ در این نمایشگاه می توانید تمامی برند ها و رقبای خود را ببینید.
بازگو کردن
 

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید