سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

بیت الله ستاریان، کارشناس مسکن حالت انتظار را برای آینده مسکن در ماه های آخر سال جاری و فصل اول سال 94 پیش بینی کرد و گفت:  فقدان برنامه شفاف اقتصادی در کشور که می بایست از سوی دولت ارائه شود باعث شده که اقتصاد کشور در حالت انتظار به سر برد که نتیجه آن افت معاملات اقتصادی و مسکن در جامعه است.

وی با بیان این مطلب افزود: انتظار خروج از رکود مسکن تا سال آینده ادامه دارد.

وی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه دولت فعالیت های اقتصادی خود را مستقل از فعالیت های سیاسی و بین المللی خود نمی بیند و این موضوع باعث شده مسکن نیز در رکود اقتصادی فراگیری درگیر شود.

بیت الله ستاریان با اشاره به اینکه رکود به این معنا نیست که بخش تولید مسکن متوقف شود، تصریح کرد: با این حال امسال به نسبت سال های پیش و حتی سال 88 تولید مسکن کمتر بوده و تقریبا نیاز انباشت فزون تری در مسکن مشاهده شده و این باعث می شود که سال آینده جهش خرید در این حوزه داشته باشیم.

این کارشناس مسکن با اعتقاد به اینکه بازار مسکن تا آخر امسال و نیمه های اول سال آینده در انتظار باقی می ماند، گفت: متاسفانه خریداران و فروشندگان مسکن در این برهه از زمان نمی توانند برنامه درستی از معاملات داشته باشند و پیش بینی می شود که خرید و فروش چندانی نیز در کشور مشاهده نشود.

وی افزود: شرایط رکودی به این معنا نیست که قیمت مسکن تغییر نمی کند و در حالت غیرفعال به سر می برد، بلکه در این شرایط مشکلات در این حوزه دوچندان شده و تولید کاهش می یابد و جهش قیمت به نسبت سال قبل بیشتر می شود.

ستاریان با تاکید بر اینکه در رکود اقتصادی شرایط برنامه ریزی در بخش تولید مسکن غیرممکن است، یادآور شد: در این اوضاع متقاضیان مسکن در فشار به سر می برند و همچون غده های سرطانی به سمت سکونت در حاشیه کلان شهرها می روند که این امر خطراتی را برای جامعه به بار می آورد. این کارشناس مسکن با اعتقاد به اینکه فرصت های جبران و ساختن فضایی برای خروج از رکود اقتصادی در کشور سوخته است، گفت: در حال حاضر تلاطمی و ناهمگونی که در بازار مسکن شاهد هستیم ممکن است برای سال آینده خطرات سیاسی و اجتماعی را به بار آورد.

وی چگونگی تغییر ساخت و سازهای سنتی و سوق آن به مدرن و صنعتی شدن را یکی از بندهای بخش زیرساخت ها عنوان کرد و افزود: دولت باید کلیه مقررات و قوانین دست و پاگیر و متحجر که مانع فعالیت سازندگان مسکن می شود را خارج کند و هر چه سریع تر در این سه حوزه برای ارتقای بخش مسکن برنامه دقیقی ارائه دهد.

این کارشناس مسکن با تاکید بر اینکه دولت باید در سه بخش مالی، زیرساختی و قوانین برای مسکن برنامه شفافی ارائه دهد، گفت: یکی از بندهای بخش مالی اعطای تسهیلات و جذب سرمایه های خارجی است که همچنان برنامه مشخصی از سوی دولت ارائه نشده است.

وی مطالعه و برنامه ریزی سال اول دولت در بخش مسکن را در را دلیل منطقی دانست و گفت: اما بی برنامگی دولت در بخش مسکن با گذشت نزدیک به دو سال از روی کار آمدن خود منطقی نیست. وی دلیل تعلل دولت در بخش مسکن برای ارائه طرح خود را این گونه عنوان کرد: درگیر روزمرگی شدن دولت، دلیل دست دست کردن آن در ارائه برنامه روشن در بخش مسکن است.

ستاریان در خاتمه با بیان اینکه دولت فریب آمارهای غلط مسکن را می خورد، گفت: برخلاف هشدارهای کارشناسان در سال 90 جشن برابری مسکن و خانوار در کشور گرفته شد و این امر تنها فریبی بود که باعث شد مسکن در سال 91 به یکباره 145 درصد افزایش قیمت داشته باشد.

ستاریان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمزمه های پایان رکود و ثبات مسکن به گوش می رسد که این افکار یک فعل اشتباه است که ممکن است افزایش 200 درصدی قیمت مسکن را برای سال آینده داشته باشد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید