سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

پیش بینی کاهش قیمت اوراق وام مسکن در هفته جاری

 

با توجه به روزهای تعطیل در هفته گذشته می توان گفت فرابورس یک روز در میان تعطیل بود وبه همین خاطر خریداران و فروشندگان اوراق وام مسکن با احتیاط بیشتری اقدام به خرید و فروش اوراق وام نمودند.

نمودار قیمت ها نشان می دهد در روزهایی که فرابورس تعطیل نبود قیمت اوراق وام مسکن با کاهشی حدود 2 درصد مواجه بود به نحوی که قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن با نماد (تسه 9309) در روز شنبه 29 آذرماه به قیمت 846000 ریال معامله شد، یکشنبه تعطیل رسمی بود و روز دوشنبه با کاهشی نامحسوس به 844000 ریال رسید، روز سه شنبه هم مجدد تعطیل بود و در روز چهارشنبه 3 دی کاهش قیمت محسوسی را تجربه کرد و تابلوها قیمت 834000 ریال را ثبت کردند که در نمودار بالا این تغییرات مشاهده می شود. یعنی یک فرد متقاضی 35 میلیون تومان وام مسکن، می بایست 70 برگه از این اواق را خریداری کند که در ابتدای هفته قیمت آن در فرابورس 5 میلیون و 920 هزار تومان بود و در پایان هفته با حدود هشتاد هزار تومان کاهش به قیمت 5 میلیون و 840 هزار تومان رسید. همانطور که نمودار ترسیمی و شیب قیمت نشان می دهد و با توجه به اینکه در ابتدای ماه بانک مسکن اواق تسهیلات ماه جاری را نیز در فرابورس به فروش می رساند پیش بینی می شود که در هفتۀ پیش رو با کاهش محسوسی در قیمت اواق وام مسکن مواجه باشیم.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید