سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

دوران رکود همیشه با کاهش شدید معاملات ملکی همراه بوده به طوری که در ماه‌ هایی به کمتر از صف کاهش داشته و قراردادهای مبایعه به کمترین تعداد خود رسیده است.

براساس آمار شهرداری تهران در سال ۱۳۹۲، تعداد ۲۱ هزار و ۳۴۶ پروانه ساختمانی صادر شده که ۲۱ هزار و ۲۴۴ پروانه مربوط به احداث ساختمان و ۱۰۲ پروانه مربوط به افزایش بنا بوده است. این تعداد پروانه احداث ساختمان صادر شده حدود ۱۰.۳ درصد از کل پروانه های احداث ساختمان را تشکیل می دهد که این آمار نسبت به سال قبل از آن ۱۰.۶ درصد کاهش نشان می دهد.

باوجودی که بخش مسکن با رکود عمیقی مواجه است اما نوسانات ارزی و گرانی دلار، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را نسبت به آینده این بازار با نگرانی مواجه می‌کند.

خرید و فروش مسکن متاثر از تغییرات فصلی هم هست به طوری‌که در فصل زمستان خرید وفروش ها کاهش بیشتری پیدا می‌کند، ضمن آنکه ساخت و ساز هم در این فصل معمولا انجام نمی‌شود و با کندی همراه است. اما با نزدیک شدن به عید و شروع نیمه اول سال، بازار معاملات مسکن رونق بیشتری پیدا می کند.

براساس آخرین آمار ارایه شده، در سال 1391که قیمت مسکن با رشد چند برابری مواجه شد، تعداد معاملات بیش از دو برابر سال های 1392و 1393بوده است. در واقع وقتی متقاضیان نگرانی بابت آینده بازار مسکن دارند، تمایل بیشتری را به خرید نشان می‌دهند اما در زمان رکود این تمایل به شدت کاهش پیدا می‌کند.

در زمان افزایش قیمت‌ها، دلالان و سوداگران بیشتری هم در بازار حضور دارند و به دنبال کسب سود از خرید وفروش مسکن هستند، بنابراین در زمان رکود، دلالان تمایلی به بازار از خود نشان نمی‌دهند اما یکی از عواملی که دلالان و واسطه‌ها را به بازار مسکن می‌کشاند، بی رونقی دیگر بازارهای سرمایه‌ای مانند سکه و ارز است به طوری‌که سرمایه‌گذاران در این دوران، وارد بازار مسکن می‌شوند تا سودی را که در دیگر بازارها از دست داده‌اند، در بخش مسکن پیدا کنند.

در این رابطه محمدمهدی مافی دبیر انجمن انبوه سازان استان تهران در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه به طور حتم نوسان نرخ ارز بر بازار مسکن تاثیرگذار است، گفت: خوشبختانه روز گذشته قیمت‌ها با کاهش همراه شد اما اگر نوسان در میان مدت اتفاق بیافتد، بازار مسکن را تحت تاثیر قرار خواهد داد. وی با اشاره به کاهش معاملات و تولید مسکن، اظهار داشت: وضعیت کنونی بازار مسکن شرایطی را برای تلاطم ندارد، بنابراین اگر گرانی بیشتری هم وارد این بازار شود، رکود مسکن را عمیق تر می‌کند، بنابراین امیدواریم که نوسان بیشتری در نرخ ارز اتفاق نیافتد.

مافی در خصوص گرانی نان و افزایش هزینه سبد غذایی کارگران، افزود: بخش زیادی از سبدغذایی کارگران ساختمانی با نان تامین می شود، بنابراین گرانی این ماده غذایی می تواند هزینه کارگران را افزایش دهد و آنها هم پس از مدت کوتاهی این هزینه ها را از کارفرمایان مطالبه می کنند. به گفته دبیر انجمن انبوه سازان استان تهران، دستمزد کارگران بخش مهمی از هزینه ساخت را شامل می شود و می تواند قیمت مسکن را تحت تاثیر خود قرار دهد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید