سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

علیرضا خسروی دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم به پاسخگویی در صنعت ساختمان دست یابیم گفت: اجرای واقعی شناسنامه فنی ملکی ساختمان می تواند راهی موثر برای تحقق پاسخگویی در صنعت ساختمان باشد و ما را به پاسخگویی در این صنعت برساند.

وی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب تصریح کرد: در بخش های مختلف بحث ما با مسئولان این است که در شرایطی که خرید هر نوع کالا، لوازم خانگی و... دارای گارانتی و تضمین است، در هنگام خرید یک خانه چه تضمینی برای آن وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید مشخص شود یک ساختمان را چه کسی ساخته، بخش های مختلف آن چگونه اجرا شده و در ساخت آن از چه مصالح و کالاهایی استفاده شده است، افزود: عدم پاسخگویی در بخش های مذکور جزو مشکلاتی است که در گام اول از طریق اجرای شناسنامه فنی ملکی ساختمان برطرف می شود و با صدور شناسنامه می توان گفت که ساختمان به طور صحیح و اصولی تولید شده است.

به گفته وی کسی که می خواهد ساختمانی را پیش فروش کند، باید اطلاع داشته باشد که کدام مهندس، ناظر و طراح در قسمت های مختلف آن کار کرده است. لذا این کوتاهی که تاکنون در صنعت ساختمان موجود بوده است، باید جبران شود و آن را به مرحله نهایی برسانند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شناسنامه فنی ملکی اجرایی نشود، در پیش فروش آپارتمان ها نیز دچار مشکل می شویم، اظهار داشت: در پیش فروش آپارتمان ها شرط اول این است که واحد مسکونی در تمام مراحل شناسنامه فنی ملکی داشته باشد.

وی همچنین در تشریح مهمترین مشکلات صنعت ساختمان گفت: عمده مشکلات ما در صنعت ساختمان مربوط به صنعتی سازی است که هنوز نتوانسته ایم به آن دست یابیم. وی مسئله بعدی را مربوط به نبود کارگران ماهر در عرصه ساخت و ساز دانست و یادآور شد: چهار ضلع مهم پروسه ساخت و ساز را سازمان نظام مهندسی، شهرداری ها، کارگران ماهر و وزارت راه و شهرسازی به لحاظ تدوین قوانین مرتبط تشکیل می دهند. متاسفانه ما در حال حاضر ضلع کارگران ماهر را در اختیار نداریم، یعنی یک ضلع از این مربع تخریب شده است.

وی همچنین با انتقاد از عمر بسیار کوتاه ساختمان های کشور خاطرنشان کرد: عمر ساختمان ها در این کشورها بالای 100 سال است و در کشور ما نیز ساختمان ها باید به گونه ای ساخته شود که مالکان نباید و نتوانند به راحتی خانه های خود را تخریب کنند و اجازه تخریب ساختمان ها را داشته باشند.

خسروی در خاتمه افزود: مشکل سوم این است که در کشور ما برای ساخت و سازها جواز صادر می شود، در حالی که در اصل ما باید برای تخریب ساختمان ها جواز صادر کنیم. همانطور که در کشورهای دیگر برای تخریب کردن ساختمان ها اخذ جواز الزامی است و هر کسی نمی تواند به هر بهانه ای ملک ساخته شده را تخریب کند.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید