سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

علیرضا جاوید در برنامه مناظره تلویزیونی مربوط به تراکم فروشی که عصر روز جمعه هفته گذشته برگزار شد درپاسخ به سوال خبرنگاران مبنی براینکه روشی که شهرداری درسه دهه گذشته برای درآمدزایی (جاری وتوسعه شهری) درپیش گرفته و با ابزار ضوابط شهرسازی درآمدزایی می کند با کدامیک از الگوهای پذیرفته شده  برنامه ریزی توسعه شهری دردنیا  انطباق دارد گفت:همانطور که عرض کردم در طرح جامع جدید شهر تهران از الگوی راهبردی ساختاری برای اولین بار استفاده شده است، قبل از آن چنین تجربه ای در کشور ما وجود نداشته است اما مشاوران ذی صلاحی که در تهیه طرح جامع و تفصیلی تهران نقش داشته اند این الگوها را استفاده کرده اند.

مشاور شهردار تهران از اعلام آمادگی شهرداری برای کاهش وابستگی به درآمدهای ناپایدار شهری خبر داد و گفت: شهرداری تهران آمادگی کامل دارد که مشابه شهر بارسلون 40 درصد و مشابه شهر پاریس 25 درصد منابعی را تحت عنوان درآمدهای پایدار از دولت اتخاذ کند که در این صورت حدود 38 درصد به درآمدهای پایدار فعلی تهران اضافه خواهد شد. وی در امور شهرسازی و طرح تفصیلی گفت: برنامه پنج ساله شهر تهران از سال 1393 تا 1397 با همکاری یکی از دانشگاه های معتبر فنی شهر تهران تهیه و در دوره های سوم و چهارم شورای اسلامی شهر تهران تصویب و تایید شد.

علیرضا جاوید تاکید کرد: بر مبنای این برنامه پنج ساله برای اداره مطلوب و نسبی شهر تهران یعنی حفظ وضع موجود و پیشرفت برخی پروژه هایی که در طرح جامع شهر تهران لحاظ شده می بایست به نرخ ثابت سال 1393، 102 هزار میلیارد تومان بودجه و هزینه برای اداره شهر در نظر گرفته شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهرداری تهران آمادگی کامل دارد که مشابه شهر بارسلون 40 درصد، مشابه شهر پاریس 25 درصد منابعی را دولت و مجلس از منابع درآمدهای پایدار اتخاذ کند و به این 37، الی 38 درصد درآمدهای پایدار فعلی تهران اضافه شود.

وی ادامه داد: از مجلس و دولت تشکر می کنیم که در لایحه موقت ارزش افزوده که قرار است دائم شود سهم 2.7 دهم درصدی برای شهرداری ها در نظر گرفته اند اما این رقم می بایست به 5 درصد افزایش پیدا کند و قطعا بدانید این 3 الی 4 هزار میلیارد تومانی که به درآمدهای شهرداری به صورت پایدار و سالیانه اضافه خواهد شد، برخی از دغدغه های عزیزان در سال های آینده در مورد بعضی از تخلفات جزئی را رفع خواهد کرد.

وی در خاتمه در امور شهرسازی و طرح تفصیلی خاطرنشان ساخت:  ما به دنبال آن هستیم که سهم درآمدهای ناشی از ساخت و ساز ناپایدار در افق برنامه پنج سال آینده که قرار است به پنجاه، پنجاه برسد  را به 70، 30 که ایده آل شهرهای دیگر است نزدیک کنیم.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید