سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

محمدرضا اسماعیلی در برنامه مناظره تلویزیونی که سوال نظرسنجی خود را تحت عنوان "شهرها با تراکم‌فروشی اداره شوند یا اخذ شارژ؟" به رای مردم گذاشته بود در جایگاه کارشناس سوال خود را از مرتضی حیدری- مجری این برنامه مطرح کرد و خطاب به وی گفت: پرسش من متوجه حضرتعالی است و اینکه چرا سوالی که برای نظرسنجی مطرح کرده اید و آن را به رای مردم گذاشته اید، مبتنی بر قانون نیست؟ و آیا فکر نمی کنید طرح سوالات نادرست باعث نهادینه شدن و رواج فرهنگ نادرست تراکم فروشی می شود؟!

عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور و مشاور ترکان که به عنوان کارشناس منتخب و متخصص از سوی مجتمع اطلاع رسانی صنعت ساختمان در برنامه مناظره حضور یافته بود نسبت به سوال نظرسنجی این برنامه انتقاد وارد کرد.

اسماعیلی افزود: در طرح تفصیلی تراکم ها مشخص می شود و بنابراین دیگر نمی توان به این امر نام تراکم فروشی گذاشت و این عنوان را باید عوارض نوسازی نام گذاشت.

عضوشورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت:بحث شارژی که به عنوان نظرسنجی مطرح کرده اید، می بایست در آن 91 سرفصل درآمدهای قانونی گنجانده شود تا ماهیت قانونی پیدا کند.

وی در ادامه تاکید کرد: من البته از امکان پذیر بودن این نوع درآمدزایی برای شهرداری مطمئن نیستم، چرا که اگر ممکن بودمی بایست تا الان اتفاق می افتاد.

در ادامه امیر خجسته نماینده همدان و رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خطاب به حیدری گفت: اگر می شود از برادرمان (اسماعیلی) سوال کنید که به جای تراکم فروشی چه اصطلاحی باید به کار برده شود. چرا که ایشان می فرمایند این اصطلاح نادرست است.

علیرضا جاوید مشاور شهردار تهران در امور شهرسازی و طرح تفصیلی در پاسخ گفت: عوارض ساخت و ساز یا درآمدهای ناشی از ساخت و ساز شاید اصطلاح مناسب تری باشد.

در جلسه شورای سیاستگزاری همایش سازندگان و تولیدکنندگان حرفه ای مسکن و ساختمان (سازنده پاسخگو) دکتر منوچهر شیبانی اصل، مدیر کل دفتر سازمان های مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی، دبیر کمیته علمی این همایش شد.

بر همین اساس، سازنده پاسخگو به عنوان یکی از مطالبات مهم دولت و وزارت راه و شهرسازی، از ضرورت هایی است که تحقق آن بهبود قطعی وضعیت ساخت و ساز را به همراه خواهد داشت. از همین رو مجتمع رسانه ای صنعت ساختمان با برگزاری همایش سازندگان و تولیدکنندگان حرفه ای مسکن و ساختمان (سازنده پاسخگو) سعی در آسیب شناسی این مسئله و نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی در سطح جامعه و در بین جامعه فنی مهندسی کشور دارد.

لازم به ذکر است، همایش سازنده پاسخگو 26 آذر ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار می شود.

برخی از محورهای این همایش به بررسی نقش نهادهای دولتی و نظارتی در حمایت از سازندگان حرفه ای؛ حذف فرهنگ بساز و  بفروشی و  شکل گیری سازنده حرفه ای؛ و  بررسی رابطه میان بهره برداران، نظامات کنترلی و سازنده پاسخگو در تحقق حقوق شهروندی می پردازد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید