سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

فتح اللهی با اشاره به برنامه پنجم توسعه که دولت و شهرداری موظف هستند سالانه 10 درصد از بافت‌های فرسوده کشور را نوسازی کنند، خاطرنشان کرد: در سال 90 در کل شهر تهران 6 هزار پروانه ساخت و ساز صادر شده که از این میزان 25% اختصاص به بافت های فرسوده داشته است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با تاکید بر ضرورت تأمین سرانه های خدماتی در بافت های فرسوده و گفت: بازگشایی معابر، تأمین پارکینگ و ایجاد سرانه فضای سبز سه اولویت در نظر گرفته شده به منظور رفع کمبود سرانه های خدماتی در بافت های فرسوده است.

فتح اللهی با بیان این که ساخت و ساز در بافت های فرسوده بر اساس نیاز طبیعی ساکنان شکل می گیرد و کمتر تحت تأثیر عوامل پیرامونی همچون رونق ساخت و ساز، تورم و ... قرار می گیرد، گفت: تجربیات نوسازی در سال های 84 تا 92 عمدتاً بر روی بحث نوسازی مسکن تمرکز داشته است، در صورتیکه به اعتقاد ما نوسازی پدیده ای فراتر از نوسازی مسکن می باشد.

وی گفت: در سال های 91 و 92 سهم پروانه های صادر شده در بافت های فرسوده 21% و در 4 ماهه ابتدای سال جاری این رقم به 24% رسیده است.

فتح اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه افزود: نوسازی تنها نو شدن خانه و سقف خانه نیست بلکه زیرساخت ها و سرانه های 7 گانه خدماتی نیز نیاز به نوسازی دارد. در مناطقی که فعالیت نوسازی بیشتر بوده از نظر زیرساخت ها و فضای سبز شاهد فقر بیشتری هستیم. وی افزود: در این خصوص پیشنهاداتی به شورای اسلامی شهر تهران و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران ارائه شد تا بتوانیم فقر سرانه های خدماتی در بافت های فرسوده را با کمک اراضی ذخیره نوسازی و بسیج امکانات و پتانسیل های تمامی دستگاه های ذی مدخل در امر نوسازی جبران کنیم.

وی ضمن اشاره به تبصره 48 بودجه سال 93 شهرداری تهران، عنوان کرد: بر مبنای این تبصره که شورای اسلامی شهر تهران آن را تصویب نموده، شهرداری تهران مکلف است در راستای نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهر نسبت به بستر سازی لازم و تهیه زیرساخت های شهری در این بافت ها با اولویت بازگشایی معابر از ردیف بودجه املاک شهرداری هزینه کند. ضروری است فعالیت های مورد نظر با هماهنگی سازمان نوسازی شهر تهران انجام پذیرد.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که ردیف بودجه خاصی برای مناطق جهت اجرایی شدن این تبصره از سوی قانونگذار تعیین نشده، شایسته است مناطق مختلف شهرداری تهران بوجه خود را به نسبت مساحت بافت فرسوده و سایر عوامل تأثیرگذار که متعاقبا بر مبنای فرمولی ارائه خواهد شد به صورت هدفمند به سمت نوسازی بافت های فرسوده هدایت نمایند.

وی در خاتمه با اعلام این که تراکم جمعیت در بافت های فرسوده سه برابر تراکم جمعیت در سایر نقاط شهر تهران است، تأکید کرد:بازگشایی معابر، تأمین پارکینگ و ایجاد سرانه فضای سبز سه اولویت در نظر گرفته شده به منظور رفع کمبود سرانه های خدماتی در بافت های فرسوده است.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید