سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

از جمله موارد مهم در حوزه ساخت و ساز ایمنی کارگاه ها می باشد؛ چرا که متاسفانه در طول هر ماه شاهد بروز حوادثی در کارگاه های ساختمانی هستیم و اکثریت این حوادث که حتی در برخی موارد موجب مرگ کارگران ساختمانی می شود، به دلیل عدم رعایت ایمنی در کارگاه های مذکور است.

محمد رضا اسماعیلی، مشاور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در بحث انرژی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران ضمن بیان اینکه ایجاد ایمنی در کارگاه دارای جنبه های مختلفی است و از زوایای مختلف باید به آن توجه شود، گفت: در صورت بروز حادثه ساختمانی چندین ارگان وظیفه رسیدگی به این موضوع را دارند که این مساله و نبود تشکیلات کارآمد و هماهنگ خود باعث افزایش مشکلات در این حوزه می شود.

وی در ادامه افزود: نظارت بر ساخت ساختمان ها با یک قانون چند وجهی، مواجه است؛ شهرداری، اداره کارو امور اجتماعی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، اداره استاندارد و حوزه قضایی ارگان های دخیل در رسیدگی به حوادث ساختمانی هستند.

محمد رضا اسماعیلی با اشاره به وظایف اداره کار و امور اجتماعی در رابطه با بحث ایمنی یا کنترل ساخت و ساز، اذعان داشت: علی الرغم وظایف محول شده به اداراه مذکور متاسفانه این اداره در شرایط عادی حضور کمرنگی در محل پروژه های ساختمانی دارد و با توجه به حجم عملیات ساختمانی که وجود دارد هیچ وقت به طور جد مشاهده نشده که وزارت کار سر وقت به کارها رسیدگی کند؛ البته ناگفته نماند که بازرس تشخیص اداره کار به هنگام وقوع حادثه حضور خیلی پررنگ  دارد و معمولا به نتیجه هم می رسد.

به گفته این مقام مسئول، همزمان در این حوزه شهرداری ها هم در بحث نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی و عملیات های مهم ساختمانی وظایفی را باید انجام دهند. اداره راه و شهرسازی استان ها هم وظیفه کنترل کیفی را بر عهده دارند که به لحاظ نیروی انسانی توان را لازم را برای رسیدگی به امور مربوطه را ندارند.

اسماعیلی 50 درصد وقوع حوادث ساختمانی را مربوط به عدم حضور کارگر ماهر و نداشتن مهارت لازم برشمرد و گفت: در حال حاضر اکثریت کارگران ساختمانی صلاحیت لازم برای انجام کار را ندارند و پیمانکار موظف است برابر قانون اداره کار و امور اجتماعی از کارگران متخصص و ماهر در اجرای پروژه ها استفاده نماید. از سوی دیگر مهندسان ناظر باید نسبت به اجرای کامل مقررات ملی ساختمان در پروژه های ساختمانی حساسیت لازم را داشته باشند.

این مسئول سازمانی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان هم موظف به کنترل ارائه خدمات مهندسی است، اظهار داشت: علاوه بر نهادهای ذکر شده، خود مجری یک سری تکالیفی در برابر قانون دارد. پیمانکار موظف است ابزار مورد نیاز که همان به کارگیری کارگر ماهر است را در ختیار داشته باشد.

وی در بحث انرژی، با اعتقاد به اینکه وجود مدیریت واحد در حوزه ساخت و ساز یک ضرورت انکار ناپذیر است، تصریح کرد: در حال حاضر در کلان شهرهای ما این پتانسیل وجود دارد که اداره کار و امور اجتماعی وظایف خود را به سازمان های نظامات مهندسی ساختمان استان ها واگذار نماید و این سازمان نسبت به آموزش کارگران حرفه ای ساختمان اقدامات لازم را صورت دهد و از طرف دیگر اداره مسکن و شهرسازی استان طی یک قرارداد نیروی کار ماهر را به کار گیرد و شهرداری هم در کنار این دو نهاد برای اجرای کامل قانون حضور داشته باشد.

محمد رضا اسماعیلی در پایان با تاکید بر اینکه شرکت های بازرسی این امکان را دارند که وظایف ادارات مربوطه را انجام دهند، گفت: تشکیل یک کمیته با حضور نمایندگان ارگان های نامبرده می تواند در افزایش کیفیت کار تاثیر بسزایی داشته باشد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید