سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

فتح اللهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، از شناسنامه دار شدن بافت فرسوده مناطق خبر داد و گفت: شناسنامه بافت فرسوده مناطق می تواند به عنوان مرجعی قابل استناد جهت تسریع در روند اتخاذ تصمیات نوسازی در اختیار اعضا ستادهای احیاء و نوسازی مناطق قرار گیرد.

وی با اعلام این خبر، تصریح کرد: اطلاعات و مشخصات کالبدی و نوسازی بافت های فرسوده به تفکیک مناطق دارای بافت تهیه و تدوین شده است.

وی همچنین اظهار داشت: این اطلاعات با تلاش شبانه روزی کارشناسان اداره فناوری و سامانه های مکانی معاونت هماهنگی و برنامه ریزی سازمان نوسازی شهر تهران، گردآوری شده و هم اکنون به صورت شناسنامه ای به تفکیک مناطق دارای بافت فرسوده  قابل بهره برداری است.

فتح اللهی با اشاره به راه اندازی ستادهای احیاء و نوسازی مناطق به ریاست شهردار و دبیری معاون شهرسازی و معماری هر منطقه، خاطرنشان کرد: شناسنامه بافت فرسوده مناطق می تواند به عنوان مرجعی قابل استناد جهت تسریع در روند اتخاذ تصمیات نوسازی در اختیار اعضا ستادهای احیاء و نوسازی مناطق قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه افزود: وسعت، جمعیت و قطعات منطقه؛ تراکم جمعیتی در هر محله در منطقه، تعداد خانوار، جمعیت کل، تعداد مرد، تعداد زن؛ وضعیت دانه بندی قطعات در کل منطقه؛ وضعیت دانه بندی قطعات در بافت فرسوده منطقه؛ وضعیت دانه بندی پارسل های نوسازی نشده در بافت فرسوده و بافت ناپایدار در منطقه از جمله تعداد پارسل ها، تعداد تجمیعی پارسل ها و ...؛ وضعیت نوسازی منطقه شامل درصد فرسودگی(مساحت)، درصد فرسودگی (تعداد پارسلها)، نسبت تعداد پروانه های صادره به پارسل های فرسوده، درصد تعداد پروانه های تجمیعی از کل پروانه های صادره، متوسط تخفیف به ازای هر پروانه و ...؛ گزارش نوسازی بافت فرسوده محلات منطقه از سال 1380 تاکنون؛ سطح معبر آزاد شده در بافت فرسوده به تفکیک محلات از جمله اطلاعاتی است که در این شناسنامه آورده شده است.

وی در خاتمه یادآور شد: دستاورد سیاست ها و ضوابط تشویقی در بافت فرسوده هر منطقه از منظر نظام دانه بندی قطعات در بازه زمانی 1388 تا کنون، تعداد کل پروانه های صادره (تخریب و نوسازی و پروانه ساختمان از سال 1380 تا امسال)، تعدا پروانه های تجمیعی و متوسط تعداد پلاک های تجمیعی، سطح معابر آزاد شده، سطح نوسازی شده به همراه نقشه موقعیت پلاک های نوسازی شده مناطق 22 گانه به تفکیک محلات از جمله سایر اطلاعاتی است که در شناسنامهاطلاعات و مشخصات کالبدی و نوسازی بافت های فرسوده مناطق جمع آوری و تدوین شده است.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید