سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

در حالی بازار مسکن از حدود دو سال پیش، یک رکود عمیق و کم سابقه را تجربه می کند که دامنه این موضوع به ساخت و سازها نیز کشیده شده و بخش عمده ای از ساختمان های احداث شده نیز خریداری ندارد.

سعید شیرکوند، معاون طرح‌ها و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ساخت حدود 1200 هتل چهار و پنج‌ ستاره در کشور خبر داده و نسبت به بهر‌ه‌برداری از 10 واحد از این هتل‌ها تا پایان سال ابراز امیدواری کرده است.

در حالی معاون طرح ها و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی از بهره برداری حدود 1200 هتل چهار و پنج ستاره تا سال گذشته و در حال ساخت بودن 1200 هتل چهار و پنج ستاره خبر می دهد که با توجه به این حجم ساخت و ساز و بهره برداری هتل ها، این مسئله مطرح می شود در شرایطی که بازار احداث مسکن و همچنین معاملات آن راکد است، چگونه بازار هتل سازی این چنین داغ و پررونق است؟

وی به وضعیت موجود گردشگری و روند هتل‌سازی در کشور اشاره کرد: در کل کشور تا سال پیش حدود 1200 هتل چهار و پنج‌ ستاره در حال بهره‌برداری بود؛ اما در حال حاضر تعداد هتل‌های چهار و پنج ستاره‌ در حال ساخت حدود 1200 واحد است که این دو آماری جدا از یکدیگر هستند.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که با توجه به رشد دو برابری ورود گردشگران خارجی به ایران از سال 92 تاکنون، آورده‌ سرمایه‌های داخلی و خارجی در بخش گردشگری چقدر بوده است؟ اظهار کرد: سرمایه‌گذاری‌ها در بخش گردشگری بسیار زیاد است. البته این سرمایه‌گذاری‌ها در یک مقطع زمانی اتفاق نیفتاده، چون کسی که هتل می‌سازد ممکن است سه سال قبل مجوز هتل گرفته باشد و از دو سال قبل زیرساخت‌های اولیه و فوندانسیون و سازه را اجرا کرده باشد و حالا می‌خواهد بقیه ساخت و ساز را انجام دهد.

معاون طرح‌ها و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی در ادامه افزود: موضوعی که در حال حاضر در بخش سرمایه‌گذاری دیده می‌شود افزایش سرعت کار است، مثلاً اشخاصی که قبلاً در این بخش کار می‌کردند برای ساخت یک هتل چهار یا پنج سال در نظر می‌گرفتند و انگیزه‌ای برای تزریق پول نداشتند؛ اما حالا انگیزه زیاد شده و سرعت فعالیت‌ها بالا رفته است.

او درباره‌ آورده سرمایه‌های خارجی نیز اظهار کرد: سرمایه‌گذاران خارجی هنوز وارد فاز عملیاتی نشده‌اند، چرا که سرمایه‌گذاری مقوله‌ای نیست که در شش ماه اول و آخر آن را تعیین کرد. سرمایه‌گذار عاقل دست‌کم یک سال مطالعه می‌کند؛ ولی مهم این است که این روند و تمایلات سرعت گرفته و بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات ساخت بخشی از این هتل‌ها از قبل شروع شده است، گفت: این مذاکرات از این جهت است که نمی‌توان یک ساله هتل ساخت؛ اما به‌طور کلی سرعت عمل در سرمایه‌گذاری‌ها زیاد شده است و امیدواریم با توجه به این روند امسال10 هتل چهار و پنج ستاره مورد بهره‌برداری قرار بگیرد، این آمار بالایی است که 10 درصد از آن ظرفیت را شامل می‌شود.

سعید شیرکوند درباره سرمایه‌گذاری‌های خارجی که وارد فاز عملیاتی و یا نزدیک به آن شده‌اند، گفت: شرکت اکور فرانسه (شرکت زنجیره‌ای هتل) که از قبل وارد کار شده بود، برای گسترش فعالیت‌ها در ایران ابراز علاقه‌مندی کرده است، همچنین شرکت روتانا (سازنده بلندترین برج هتل در امارات) تقریباً کار را در ایران شروع کرده و شرکت‌های دیگر هم اظهار آمادگی کرده اند و در حال مطالعه شرایط‌ هستند.

در شرایطی که از سال گذشته تاکنون سرمایه گذاری در احداث مسکن تحت الشعاع رکود حاکم بر این بازار قرار گرفته، این پرسش مطرح است که در غیاب سرمایه گذاران خارجی انبوه سازان عهده دار سرمایه گذاری در هتل سازی شده اند یا گروه دیگری سرمایه خود را در این بخش متمرکز کرده اند؟

ظاهرا در حالی که تمایل به سرمایه گذاری در بخش مسکن کاهش شدیدی یافته، سرمایه گذاری در هتل سازی نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته است که این موضوع به نوبه خود جای تامل و بررسی دارد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید