سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

"اسماعیل نجار" معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران گفت: بر اساس آمار موجود به طور میانگین روزانه 45 بار کشور می لرزد اما با اقدامات انجام شده در حوزه بحران خوشبختانه شاهد ببارآمدن خسارت اندک جانی و مالی هستیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا اظهارات کارشناسان در حوزه زلزله صحت دارد یا خیر؟ نیز گفت: نباید از نظرات کارشناسی وعلمی نگران باشیم بلکه باید با همت، این موضوع را که وظیفه ماست دنبال کنیم. وی تاکید کرد: در حوزه زلزله نگران اظهارنظر کارشناسی نیستیم. سطح دانش در حوزه حوادث کشور به جایی رسیده است که اگر همه به هم کمک کنیم و مردم مشارکت کنند درحوزه حوادث ایمن خواهیم شد.

وی افزود: در حوزه زلزله نگران اظهارنظر کارشناسی نیستیم. سطح دانش در حوزه حوادث کشور به جایی رسیده است که اگر همه به هم کمک کنیم و مردم مشارکت کنند درحوزه حوادث ایمن خواهیم شد.

رییس سازمان مدیریت بحران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مشکل تخصیص اعتبارمستقل به حوزه بحران کشور با دولت برطرف شده است یا خیر؟ گفت: تخصیص اعتبار مستقل به حوزه بحران نیازمند توجه خاص دولت است که به روند دراین زمینه سرعت بخشیده است.

نجار تصریح کرد: در حال حاضر مذاکرات و رایزنی هایی با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و نیز هیات دولت در زمینه تخصیص اعتبار مستقل در حوزه بحران انجام شده و آقای رحمانی فضلی وزیرکشور این موضوع را در هیات دولت پیگیر هستند. وی با بیان اینکه دولت خیلی راغب نیست اعتبار حوزه بحران مستقل شود، افزود: امیدواریم بتوانیم دیگران را متقاعد کنیم که یا کل اعتبار و یا بخشی از آن به صورت تنخواه در حوزه بحران به وزارت کشور بازگردد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی چیزی جز آزادی در رسانه ها ندیدم، گفت: بیان این جمله که آزادی در رسانه وجود ندارد خود نوعی آزادی است. نجار افزود: شاید کسانی که مدعی هستند آزادی در رسانه وجود ندارد، قصد عبور از خطوط قرمز از نظام را دارند.

وی در خاتمه با بیان اینکه فاصله بسیاری میان خود سانسوری و آزادی بیان در رسانه وجود دارد، ادامه دارد: در هیچ جای دنیا اجازه نمی دهند، رسانه ها از خطوط قرمز نظام عبور کنند چرا که انتشار برخی اخبار، ممکن است امنیت ملی را به خطر بیندازد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید