سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

علیرضا نادری، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در نشست خبری در تصریح تدقیق پهنه های شهر تهران گفت: ماحصل تدقیق ها افزایش 10 درصدی پهنه G یا همان فضای سبز است و پارسل ها از لحاظ آدرس و محل و موقعیتعلیرضا نادری شهرداری موجود است. وی گفت: در حال بازنگری ضوابط ساخت و ساز در منطقه 22 هستیم و ابطال بلندمرتبه سازی را براساس بند 16-29 دفترچه طرح تفصیلی قبول کردیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به بلندمرتبه سازی ها در منطقه 22 اظهار داشت: در طرح جامع به ساختمان های بالای 11 طبقه بلندمرتبه گفته می شود که با احتساب طبقه همکف 12 طبقه نیز قابل قبول است.

وی همچنین با بیان اینکه در طرح تفصیلی تغییر پهنه نداشتیم بیان کرد: در تمام مناطق تدقیق زمین ها صورت گرفته است و در حال حاضر طرح تفصیلی شهر تهران با 613 کیلو مترمربع بسته شده است.

وی افزود سقف جمعیتی منطقه 2 باید مورد بررسی قرار گیرد و براساس مهلت سه ماهه موظف هستیم نتایج را به شورای عالی شهرسازی و معماری اعلام کنیم. و همچنین با بیان اینکه در جلسه دیروز شورای عالی شهرسازی صحبت اجتناب از بلندمرتبه سازی در این منطقه بود، گفت: در حال بازنگری ضوابط ساخت و ساز هستیم و ابطال بلندمرتبه سازی را براساس بند 16-29 دفترچه طرح تفصیلی قبول کردیم.

نادری اظهار داشت: در منطقه 22 در اطراف دریاچه چیتگر تراکم سنگین جمعیتی داریم اما این طور نیست که خدمات به کسی نرسد؛ برخلاف آنچه درباره بارگذاری جمعیتی در منطقه 22 گفته می شود.،جمعیت در هکتار در این منطقه زیر 100 نفر است که مطابق استاندارد جهانی است.

وی افزود: 56 قرارداد از طرح های موضعی و موضوعی منعقد شده است و در طرح تفصیلی شهر تهران مصوبات موردی بوده و تمامی آنها با طرح تفصیلی جدید هماهنگ است.

وی در خاتمه با اشاره به پروژه نور واقع در آیت ا... کاشانی گفت: ادعای تهاتر زمین «بوستان مادر»  از سوی شهرداری سندیت ندارد و بحث پروژه نور با حضور شهردار در شورای شهر یک بار برای همیشه بسته شد و شهرداری متولی فروش نیست چرا که سازمان املاک دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر قوه قضاییه رای به ابطال ساخت و ساز در این زمین دهد ما اجرا می کنیم اما چند نکته لازم به ذکر است اول اینکه پروانه صادره را تنها مرجع قضایی می‌تواند باطل کند؛ دوم اینکه شورای عالی معماری و شهرسازی ظرف 15 روز فرصت اعتراض به پروانه‌ها را دارد که در این مدت درباره این پروژه اقدامی نکرده بلکه دو سال بعد اعتراف کرده همچنین نیمه جنوبی این ملک در طرح جامع در پهنه M قرار داشته و علاوه بر آن درختان موجود در این ملک نیز در دهه 70 قطع شده است.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید