سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

عباس فلاحی بابا جان، عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه طرح جامع مسکن یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد، گفت: وزیر راه وشهرسازی با حضور در جلسات کمیسیون عمران طرح اولیه و پیشنهادی خود را ارائه کرده که مورد بررسی دقیق نمایندگان قرار گرفته است و با اصلاح نواقص بزودی به عنوان طرح جامع مسکن رونمایی خواهد شد .

عضو کمیسیون عمران مجلس : افزود: وزیر راه وشهرسازی با حساسیت خاصی پیش نویس طرح جامع مسکن را تهیه و به نمایندگان کمیسیون عمران ارائه کرده است و حتی شخصا در جلسات کمیسیون عمران حضور پیدا داشتند و اجازه ندادند این جلسات با حضور معاونان وی برگزار شود. چرا که اصرار داشتند شخصا توضیحاتی را به نمایندگان مجلس ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه طرح جدید وزیر راه وشهرسازی بسیارکامل تر و قوی تر از طرح های  قبلی است ، توضیح داد: علت به تاخیر افتادن طرح قبلی این بود که نمایندگان در کمیسیون عمران به دلیل معایب بالا آن را قبول نداشتند و معتقد بودند باید تجدیدنظر کلی درآن صورت بگیرد و  خوشبختانه  در طرح جدید تا حد قابل قبولی انتظارات نمایندگان برآورده شده است. اما باید اذعان کرد طرح فعلی نیز ایرادات و کاستی هایی دارد.

فلاحی باباجان با اشاره به اینکه در نهایت قرار شد این طرح در کمیسیون عمران تا یک ماه دیگر نهایی شود، خاطرنشان کرد:  اگر همه عوامل دست اندر کار به اتفاق نظر رسیدند این طرح تا یک ماه دیگر به عنوان طرح جامع مسکن معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایندگان کمیسیون عمران حدودا 12 تا 13 مورد ایراد را به وزیر راه متذکر شدند و قرار شد آقای آخوندی طی یک کارگروه  مسکن متشکل از کمیسیون عمران و کارشناسان این طرح را با درنظر گرفتن این  13 مورد اصلاح و عملی کنند.

فلاحی این عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین درباره تاثیر رونمایی از طرح جامع مسکن بر بازار، گفت: بازار مسکن  سال های  گذشته افزایش قیمتی نزدیک به 25 درصد را تجربه کرد. امسال نیز بر اساس آخرین آمار منتشر شده این رقم بین 9 تا 10 درصد گزارش شده است. اما به طور کلی علت اصلی اینکه در ماه های اخیر افزایش قیمتی محسوسی رقم نخورده  این است که بازار منتظر برنامه دولت دراین بخش است و قطعا طرح جامع مسکن بر بازار تاثیر گذار خواهد بود که مثبت و یا منفی بودن این تاثیر به ضعف و قوت طرح جامع  بستگی خواهد داشت.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید