سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

معاون اول رئیس‌جمهور، اواخر هفته جاری با ابلاغ مصوبه ای میزان سقف تسهیلات مسکن و ودیعه اسکان موقت ساکنین در بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی در کلان شهرها را اعلام کرد.

وی تصویب‌نامه هیئت وزیران را در مورد وام 50 میلیون تومانی مسکن ابلاغ کرد که بر اساس این مصوبه، دولت به گروه‌های کم‌درآمد و زوج‌های جوان در کلان شهرها برای خرید مسکن 50 میلیون تومان تسهیلات می دهد.

طبق آمار اعلام شده از اتحادیه مشاوران املاک تهران، در مهرماه امسال در مقایسه با شهریور، قیمت مسکن با کاهش 2 درصدی مواجه بوده است که فرصت خوبی را در اختیار خریداران واقعی بازار مسکن می‌گذارد و خریداران می‌توانند در میان واحدهایی که مالکان آنها در این شرایط رکود حاضر به فروش هستند، مسکن مناسب را پیدا کنند. شرایط کنونی بازار مسکن که به دلیل رکود معاملات، قیمت‌ها را تا حدودی کاهش داده است، زمان مناسبی برای خریداران واقعی بازار مسکن به شمار می‌رود که به دنبال خرید مسکن مناسب با قیمت‌هایی کمتر از نیمه اول سال هستند. البته به نسبت دوران رونق بازار مسکن، فروشنده کمتری هم در بازار مسکن وجود دارد اما می‌توان امیدوار بود که این دسته از مالکان هم به عنوان فروشنده واقعی بازار مسکن به شمار می‌روند و خریداران می‌توانند با قیمت و شرایط مناسبی، خرید آپارتمان را انجام دهند.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران معتقد است که وضعيت كنوني بازار مسكن براي هر دو طرف معامله، مناسب است.

حسام عقبایی بیان اینکه پیش بینی می‌شود که روند كاهشي قيمت حتي در سه ماهه آخر سال هم ادامه داشته باشد، گفت: فايل فروش در بازار رو به افزايش و قيمت‌ها مناسب شده است به همین جهت كشش خريد در بازار وجود دارد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید