سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

اعتقاد برخی از نمایندگان مجلس و کارشناسان این است که سیاست های دولت در بخش مسکن شفاف نیست و هر روز برنامه و حرف تازه ای از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی شنیده می شود. در همین راستا عنوان می شود که اقدامات این وزارتخانه در بخش مسکن خوشبین کننده نیست و روند کند برنامه ریزی برای این حوزه نگران کننده است.

حدود یک سال و سه ماه از آغاز فعالیت دولت یازدهم می گذرد. پیش از آغاز به کار رسمی دولت انتظار مردم بر این بود که وزارت راه و شهرسازی، برنامه های مدون و جامعی را در مورد بخش مسکن به مرحله اجرا بگذارد تا به واسطه آن، افراد فاقد مسکن امکان خانه دار شدن پیدا کنند. این در حالی است که از چند ماه پیش زمزمه های ابراز نگرانی نمایندگان مجلس، برخی از اساتید دانشگاه و کارشناسان در مورد بی برنامه بودن دولت در مورد بخش مسکن به گوش رسید.

به عقیده تعدادی از نمایندگان مجلس و کارشناسان این حوزه موضوعات و برنامه های وزیر راه و شهرسازی در مورد بخش مسکن که در حد حرف و حدیث از طریق رسانه ها مطرح می شود و جایگاه علمی و اجرایی ندارد، به بازار مسکن شوک وارد می کند و بستری را برای افراد سودجو و فرصت طلب برای ایجاد تنش در این بازار فراهم می کند.

انتظار طبیعی از دولت این است که نقش حاکمیتی خود را در بخش مسکن اعمال کند. از آنجا که تصمیم گیری های وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن بسیار مهم و تاثیرگذار است، به نظر می رسد که باید دولت برای اتخاذ تصمیمات لازم در این بخش و شفاف سازی برنامه های خود، تمام جوانب را در نظر بگیرد تا ضمن حل مشکلات موجود در بخش مسکن قشر بیشتری از مردم امکان خانه دار شدن پیدا کنند.

در این شرایط به نظر می رسد که دولت و به ویژه وزارت راه و شهرسازی باید هر چه سریع تر نسبت به شفاف سازی برنامه های خود در بخش مسکن اقدام کند تا نگرانی های موجود در این زمینه برطرف شود و مردم بتوانند در مورد خرید یا فروش مسکن با دیدگاه روشن تر و دست بازتری اقدام کنند.

 

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید