سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

مهدی موذن، رییس سازمان نظام کاردانی ساختمان کشور، در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان با انتقاد از مغفول ماندن صنعتی سازی و امر آموزش در صنعت ساختمان گفت: بسیاری از مهندسان، کاردان ها و معماران تجربی که از موسسه یا دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، به محض پیش آمدن فرصت شغلی شروع به کار می کنند اما سوال این است که توانایی و تخصص این افراد در کجا تست می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه ما بحث صنعتی سازی ساختمان را در بین دروس دانشگاهی قرار دهیم و هر چند که در سال های اخیر به موضوع صنعتی سازی بیشتر پرداخته شده است، اما مسلما تحقق این موضوع به فراگیری دانش های جدید نیازمند است.

وی تاکید کرد: باید صنعتی سازی را به عنوان یک زیرساخت ضروری بپذیریم و بسترهای به کارگیری از روش های انبوه سازی را با کنار گذاشتن روش های آزمون و خطا در پیش بگیریم و نیروهای انسانی ماهر را تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انگیزه بالایی در کشور برای صنعتی سازی وجود دارد تصریح کرد: ما برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی باید صنعتی سازی را با توسل به انبوه سازی در پیش بگیریم تا بتوانیم عمر ساختمان ها را در کشور افزایش دهیم.

موذن با بیان اینکه صنعتی سازی در کشور غریب مانده و به آن توجه نشده است گفت: آنگونه که به سایر بخش ها توجه شده، به مقوله صنعتی سازی ساختمان توجه و آن را ترویج نکرده ایم، در حالی که برای صرفه جویی در زمان و پرت مصالح صنعتی سازی الزامی است.

رییس سازمان نظام کاردانی ساختمان تشکیل شدن زنجیره ساخت و ساز با حضور تمامی نیروهای انسانی را مهمترین گام در جهت ارتقای طول عمر ساختمان ها دانست و افزود: استفاده از نیروهای انسانی ماهر برای توسعه صنعتی سازی الزامی است و جای تعجب است که چرا این الزام را ندیده ایم که نیروهای انسانی دوره های آموزشی صنعتی سازی را سپری کنند.

وی گفت: براساس نص صریح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه مصوب هیئت وزیران، تمامی عوامل دست اندرکار در صنعت ساختمان باید به صورت یک زنجیره کنار هم قرار گیرند و بر همین اساس امیدواریم معماران تجربی که با زحمت بسیاری پروسه اخذ پروانه اشتغال را طی کرده اند به کمبود حضور آنها در عرصه ساخت و ساز به عنوان امری بدیهی پی برده شود.

موذن در خاتمه خاطرنشان کرد نهاد متولی و برنامه ریز و سیاست گذار صنعتی سازی مسکن باید مشخص شود و برگزاری نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان گام موثری برای ارتقا صنعتی سازی در کشور است.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید