سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

اعلام آمار مشاوران املاک مبنی ‌بر دو میلیون واحد مسکونی اضافه بر تقاضا در بازار مسکن کل کشور، باعث موضع‌گیری مشاوران املاک شد. این آمار در شرایطی اعلام گردید که وزارت راه ‌و شهرسازی از کمبود حداقل یک میلیون عرضه آپارتمان خبر می‌دهد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران به اظهارنظرهای برخی کارشناسان طی چند روز گذشته مبنی بر «رخداد افزایش عرضه در بازار مسکن» واکنش نشان داد. وی افزود چنین نظراتی اثر منفی جبران‌ناپذیری بر اقتصاد مسکن می‌گذارد و در حال حاضر آنچه در بازار مسکن چه از سوی افراد عامه و چه از طرف متخصصان، قابل درک و مشاهده است کمبود شدید آپارتمان است و اگر آماری دال بر نبود نابرابری و بدتر از آن، یعنی اعلام «فزونی عرضه بر تقاضا» عنوان شود، به معنای بی‌نیاز بودن بازار مسکن از توجه و حمایت دولت خواهد بود در حالی که، بازار کنونی بیش ‌از هر زمانی به اجرای سریع سیاست‌های جدید تامین مسکن نیازمند است

حسام عقبایی افزود: مشاوران املاک به عنوان واسطه‌های بازار و افرادی که از آخرین وضعیت حجم عرضه و تقاضا مطلع هستند، بحث «انباشت عرضه» را تکذیب می‌کنند و معتقدند بازار فعلی به شدت با کمبود عرضه روبه‌رو است. رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با تایید نتایج تحقیقات وزارت راه‌وشهرسازی درباره کمبود یک میلیون واحد مسکونی در کشور گفت این میزان کمبود به معنای ضرورت اجرای سریع برنامه‌های حمایتی است. رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران در این باره گفت برآورد نیاز واقعی در بازار مسکن، کمبود میانگین سالانه یک میلیون واحد مسکونی را نشان می‌دهد و دولت نباید با تکیه بر آمارهایی که منبع اطلاعاتی نامشخصی دارند،  توجه به تامین این تعداد واحد مسکونی در سال را نادیده بگیرد.به گزارش دنیای اقتصاد، وی افزود: اینکه در کشور مازاد تولید واحد مسکونی داریم را قبول ندارم و این نوع آمارها که بر وجود مازاد مسکن در کشور تاکید می‌کند براساس یکی، دو شاخص از جمله ساخت‌وساز، محاسبه می‌شود که چون سایر شاخص‌های موثر بر عرضه و تقاضا در این محاسبات لحاظ نمی‌شود، نمی‌تواند بیان‌کننده حجم دقیق نیاز مسکن باشد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید