سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

 

 

 

طرح‌هایی از قبیل وام 80 میلیونی کمکی به بازار مسکن نخواهد کرد و پیش بینی می‌شود تا پایان سال روند رکودی در بازار ادامه داشته باشد.

عطاالله آیت اللهی - رییس شورای اخلاق حرفه‌ای مهندسان مشاور ایران - درباره وام 80 میلیون تومانی خانه اظهار کرد: پرداخت این میزان وام تاثیر چندانی در بازار مسکن نخواهد داشت مگر آن‌که به خرید خانه در شهرستان‌ها، واحدهای کوچک‌تر و ارزان‌تر کمک کند.

 

وی با بیان این‌که این رقم برای تهران و کلانشهرها مبلغ قابل توجهی نیست، تصریح کرد:‌ بحثی که وزیر راه و شهرسازی و رییس کل بانک مرکزی اعلام کردند که تسهیلات مسکن باید حداقل 50 درصد قیمت یک واحد مسکونی را تامین کند، باید مدنظر قرار گیرد.

 

آیت‌اللهی تاکید کرد:‌ اگر بتوانند طرح‌هایی از قبیل صندوق‌های پس انداز مسکن راه اندازی کنند و تسهیلاتی به مردم داده شود که 50 درصد از یک واحد مسکونی را تامین کند می‌توان گفت به خانه‌دار کردن مردم کمک می‌شود.

 

رییس شورای اخلاق حرفه‌ای مهندسان مشاور ایران با بیان این‌که در غیر این صورت وام 80 میلیونی خانه کمکی به بازار مسکن نخواهد کرد تصریح کرد:‌تعداد خانه‌های خالی در کشور زیاد است تا جایی که ارقامی حدود 500 هزار واحد خالی هم بیان شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: راه‌هایی برای شناسایی این تعداد واحد خالی در نظر گرفته شده ولی بعید است که بتوانند اقدامی دراین زمینه انجام دهند.

 

آیت‌اللهی با اشاره به این‌که تا وقتی نقدینگی در بازار بوجود نیاید و رونق اقتصادی به کشور بازنگردد بازار مسکن به همین روال در رکود پیش خواهد رفت، تصریح کرد: پیش بینی ها حاکی از آن است که جهش قیمتی در بازار تا پایان سال پیش نخواهد آمد و روند رکودی ادامه خواهد داشت.

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید