سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

مرادعلی واهبی عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان خوزستان با بیان اینکه حمایت دولت از بخش یک شاخصه اساسی در رونق بازار است خاطرنشان کرد: دولت باید بخش مسکن را سازماندهی و حمایت کند چراکه عدم ثبات در بازار مسکن باعث می شود سرمایه‌گذاری در این بخش کاهش یابد.

وی تصریح کرد: در راستای رونق‌دهی بازار می بایست روند ساخت و ساز و صدور پروانه‌های اختمانی راتسهیل کرد تا مالکان راحت‌تر بتوانند با اخذ پروانه‌های ساختمانی و جواز مربوطه فعالیتکنند.

مسئول کمیته نظارت در سازمان نظام مهندسی عنوان کرد: در سازمان نظام مهندسی کشور و حتی استان خوزستان نقش‌ها کمتر شده و پروانه‌های اشتغال کاهش یافته و چنانچه دولت بتواند با اعتمادسازی و حمایت تسهیلات لازم را فراهم کند و بخش خصوصی و انبوه‌سازان را در بخش مسکن جذب کند روند ساخت و ساز رونق خواهد یافت.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی اظهار داشت: با حمایت‌های دولت در بخش مسکن و ارائه تسهیلات لازم مردم می توانند خانه‌ها و بافت‌های فرسوده خود را نوسازی کنند چرا که بسیاری از روستاییان و برخی از شهرنشینان در ساختمان‌های فرسوده و قدیمی زندگی می‌کنند.

*نمایشگاه صنعت ساختمان حمایت‌گر است

واهبی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان افزود: در این نوع نمایشگاه‌ها باید از مهندسان و ناظران مقیم دعوت به عمل آورد تا آنان با فعالیت ها و روش‌های نوین در ساخت و ساز بیشتر آشنا شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: در نمایشگاه‌های تخصصی صنعت ساختمان باید بازارهای هدف را شناسایی و قوی‌تر کرد تا محصولات جدید و تکنولوژی‌های روز دنیا به تمامی مردم شناسانده شود.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی افزایش هزینه های بیمه کارگری، گران شدن مصالح ساختمانی و بالا رفتن هزینه و دستمزدها را از جمله شاخصه‌ها تاثیرگذار در رکود بازار مسکن برشمرد.

 

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید