سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

 

 

 

طرح صدور شناسنامه‌ فني ساختمان اوايل دهه80 از سوي نظام مهندسي پيشنهاد شد و در همان زمان به موجب تفاهم‌نامه سه‌جانبه شهرداري تهران، نظام مهندسي و شوراي‌ شهر، مقرر شد اجراي آن در ساخت‌وسازهاي مسكوني پايتخت با همكاري مهندسان‌ ناظر و شهرداران مناطق اجباري شود.

رئيس سازمان نظام مهندسي كشور، از مردم خواست ثمره طرحي را كه اجراي آن در شهر تهران سال‌هاست معلق شده است، از بسازوبفروش‌ها مطالبه كنند.

شناسنامه‌ فني دفترچه‌اي است كه مراحل مختلف ساخت‌ و همچنين مشخصات مصالح‌ساختماني به‌كار برده شده در هر مرحله، توسط مهندس ‌ناظر در آن تاييد مي‌شود طوري كه در زمان فروش آپارتمان‌ها، تحويل شناسنامه‌ فني از سوي مالك يا سازنده به خريدار، در حكم تاييد فني و كيفي سازه و ضمانت آن خواهد بود.

اما طرح صدور شناسنامه‌ فني ساختمان در همان سال اول اجرا در تهران به دليل اختلاف نظام ‌مهندسي و شهرداري، معلق شد و تا امروز اجراي آن همچنان با اما و اگر روبه‌رو است.

در اين ميان، رئيس سازمان نظام مهندسي كشور از مردم خواسته، هنگام خريد مسكن، شناسنامه‌ فني ساختمان موردنظر را از مالك مطالبه كنند.

پرسشي كه درباره اين توصيه رئيس سازمان نظام مهندسي وجود دارد اين است كه در تهران از بيش‌از 3 ميليون واحد مسكوني موجود، چه تعداد آپارتمان داراي شناسنامه‌ فني هستند؟

البته در برخي شهرها، ظاهرا سازمان‌هاي نظام مهندسي عملكرد مناسبي در اين زمينه داشته‌اند.

اكبر تركان درباره شناسنامه‌ فني تاكيد كرد: حتی زمانی که سشوار و ریش‌تراش می‌خرید یک بروشور و شناسنامه دارد. بنابراين در شناسنامه‌ فني ساختمان با درج مشخصات سازه، مقاومت نهایی، عمر و استانداردهای مختلف ساختمان در شناسنامه، خریدار می‌تواند با اطمینان خانه بخرد.

 وی توصیه کرد: مردم حتما شناسنامه فنی و ملکی ساختمان را از فروشنده مطالبه کنند چراکه این خانه تنها پس‌انداز عمر هر فرد محسوب می‌شود و حداقل باید تا سه نسل دوام داشته باشد بنابراین مردم باید حقوقشان را مطالبه کنند تا سیستم مجبور به نظارت شود.

تركان در بخش ديگري از سخنراني خود در جمع هيات‌رئيسه سازمان نظام مهندسي در نوشهر گفت: بخش عمده‌ای از درآمد شهرداری‌ها از تخلفات ساختمانی تامین می‌شود، به طوری که در اجلاس نوشهر شهرداران اظهار کردند که 80 درصد درآمدهایشان از کمیسیون ماده 5 و کمیسیون ماده 100 است.

ترکان در خصوص افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن نيز گفت: متقاضی مسکن فردی است که قدری پس‌انداز دارد. کسی که می‌گوید هیچ چیز ندارم و متقاضی مسکن هستم تنها آرزوی خانه‌دار شدن دارد اما خانه داشتن مستلزم این است که بخشی از آورده توسط متقاضی و بخشی از طریق تسهیلات تامین شود که این فرد متقاضی موثر نام دارد.

منبع: http://www.samair.ir

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید