سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

انتقاد از جلسات غیر علنی شورای‌شهر تهران

            ۱۳۹۳/۰۵/۲۱

نام گورستان جدید به خاطر سوء استفاده دلالان ملک محرمانه ماند

رئيس كميسيون محيط ‌زيست و خدمات شهري شوراي‌شهر تهران روز گذشته از برگزاري جلسات هفتگي شورا به شكل «غيرعلني» آن هم به صورت منظم يك روز در هفته انتقاد كرد و گفت: دلیلی ندارد مسائل مردم پشت درهای بسته بررسی شود، شاید یک یا دو جلسه در سال نیاز به برگزاری جلسه غیرعلنی باشد اما بهتر است اجازه دهیم جلسات به صورت علنی برگزار شود و من از هيات‌رئيسه شورا درخواست مي‌كنم جلسات روزهاي يكشنبه در صحن علني و با حضور اصحاب رسانه برگزار شود.

شوراي‌شهر تهران دو روز در هفته– يكشنبه و سه‌شنبه- تشكيل جلسه مي‌دهد و همه جلسات يكشنبه‌ها به صورت غيرعلني برگزار مي‌شود. جالب اينكه، همه آن جلساتي از شورا كه قرار است با حضور شهردار تهران براي رسيدگي به امور مختلف برگزار شود، به روزهاي يكشنبه موكول مي‌شود! رحمت‌الله حافظي، رئيس كميسيون محيط‌زيست شورا روز گذشته در جمع خبرنگاران، گذشته از انتقاد به جلسات غيرعلني شورا، در پاسخ به پرسش درباره برنامه‌ريزي براي مكان‌يابي محل جديد گورستان تهران نيز گفت: مسوولان شهری این اطمینان را به ما داده‌اند طی 4 سال آینده مشکلی در خصوص فضای دفن در پایتخت وجود ندارد اما ایجاد گورستان جدید نیز سه تا چهار سال زیرساخت‌هایش زمان می‌برد. ما فرجه‌ای سه ماهه به شهرداری داده‌ایم که در خصوص این موضوع تعیین تکلیف کند که همچنان دو ماه آن باقی مانده اما بهتر است برای عدم حضور واسطه‌ها مکان پیش‌بینی شده، محرمانه باقی بماند. وی از تذکر دوباره شورا در خصوص عدم دعوت روسای کمیسیون‌ها به کمیته تخفیف، گفت: این قانون پس از عدم اظهار نظر شورای حل اختلاف لازم‌الاجرا شده بود اما در جلسه 10 تیرماه تنها آقای دبیر که از گذشته در این کمیته حضور داشت دعوت شد و از سایر روسا هیچ دعوتی به عمل نیامد؛ این در حالی بود که پس از طرح سوال از شهردار وی قول مساعدت برای حضور روسای کمیسیون‌ها داده بود، بنابراین دوباره تذکری در این رابطه به شهردار داده شد که امیدواریم پاسخی قانع‌کننده ارائه کنند در غیر این صورت مسیر قانونی در این زمینه طی می‌شود و هیچ‌گونه اغماضی نیز نخواهیم داشت.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه به رسیدگی به مشکل دبستان توحید که به دلیل تعریض بزرگراه صدر تخریب شده بود، اشاره کرد و گفت: 2 سال است که تعهدات شهرداری در این خصوص انجام نشده است. حافظی در ادامه نشست خبري خود، با بیان اینکه عدم توسعه متوازن علت ایجاد حاشیه‌نشینی و سکونت‌های غیررسمی است، گفت: عدم رسیدگی به روستاها و مناطق دورافتاده سبب می‌شود بیغوله‌هایی در اطراف شهرهای بزرگ ایجاد شود که ساکنان همین حلبی‌آبادها نیز راضی‌تر از آن هستند که به شهرهای خودشان باز گردند و برای ساماندهی این‌گونه سکونتگاه‌ها نیازمند رشد متوازن در همه شهرها هستیم.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید