سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

راه تحریک معاملات مسكن

            ۱۳۹۳/۰۵/۱۵

اوضاع خرید وفروش آپارتمان در همه مناطق تهران وضعیت مشابهی دارد. خرید و فروش آپارتمان در منطقه ستارخان همانند سایر مناطق تهران راکد است. بیشتر مبایعه‌نامه‌هایی که در این منطقه تنظيم و منعقد می‌شود بر اساس قیمت مورد نظر خریداران است تا قیمتی که فروشندگان پیشنهاد می‌دهند.

گنجایش خانه‌های نوساز در این منطقه بسیار بالا است، اما مالكان بسیاری از این خانه‌های نوساز ماه‌ها است که به دنبال خریدار هستند و صاحبان آنها نیز به دلیل هزینه‌های ساخت حاضر به کاهش قیمت‌های پيشنهادي خود نیستند.

یکی از فعالان بازار مسکن منطقه ستارخان می‌گوید: 70درصد خانه‌های این منطقه قدیمی و فرسوده هستند، بنابراین حجم ساخت‌و‌ساز در این منطقه بالا است اما خانه‌های نوساز منطقه ستارخان به دلیل رکود بازار ماه‌ها است که متقاضی ندارد. به گفته وی آنچه در قیمت‌گذاری خانه‌ها در این منطقه اهمیت دارد گذرهای پهن و کوچه‌های با عرض بالاست و ممکن است خانه‌ای در یک کوچه بن بست یا عرض کم متری 500 تا یک میلیون تومان قیمتش پایین‌تر از قیمت منطقه باشد. این فعال بازار مسکن با ایجاد یک خط فرضی از منطقه باقرخان قیمت ملک در بخش‌های شمالی خیابان باقرخان را گران‌تر از خانه‌های ستارخان جنوبی دانست و گفت: قیمت پایه در خیابان‌های نمازی ازمتری 5میلیون تا 5 میلیون و 300 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین آپارتمان‌های چند سال ساخت از قیمت پایه 4میلیون تومان آغاز می‌شود.

وی آپارتمان‌هایی را که در محله بهبودی به سمت توحید قرار دارند به دلیل دسترسی بهتر به مترو و اتوبوس برای خرید مطلوب‌تر دانست. به گفته این فعال بازار مسکن، در ستارخان به دلیل همین دسترسی‌های خوب برخی خانه‌ها در خیابان شادمان و بهبودی به قیمت متری 5میلیون و 600 هزار تا 5 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسند. هر چند که خانه‌هایی که در این محله به سمت خیابان آزادی هستند از قیمت کمتری برخوردارند و تا متری 4میلیون و 800 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. به گفته وی بهترین منطقه برای سکونت دائمی خیابان دریان‌نو است که دارای گذرهای بالا و خیابان‌های خلوت است و قیمت آپارتمان در این منطقه از متری 5میلیون و 800 هزار تومان آغاز می‌شود اما به دلیل دسترسی‌های ضعیف تنها خریدارانی که خودرو شخصی دارند تمایل به سکونت در این منطقه دارند.

این فعال بازار مسکن معتقد است؛ قیمت خانه‌های پل ستارخان به سمت شمال بالاتر از سایر محلات این منطقه است و می‌گوید: خانه‌های خیایان سازمان آب متری 6 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند. او درباره خانه‌های کلنگی منطقه می‌گوید: بیشتر ملک‌های قدیمی که در گذرهای خوب قرار دارند دارای مشتری است، اما کلنگی‌هایی که در گذرهای باریک قرار دارند کمتر خریدار دارند. وی ادامه می‌دهد: خانه کلنگی که در پهنه R122 قرار دارد و پروانه ساخت 5 طبقه مسکونی را دارد از قیمت پایه متری 7میلیون تومان تا متری 8 میلیون و 500 هزار تومان برخوردار است، اما کلنگی‌هایی که 4طبقه جواز ساخت دارند و اواسط کوچه‌ها قرار دارند متری6تا 7 میلیون تومان قیمت گذاری شدند. به اعتقاد این دلال بازار مسکن به ازای هر سال گذشت عمر بنا 100هزار تومان از نرخ پایه کاسته می‌شود به طور مثال در منطقه‌ای که خانه متری 5 میلیون تومان است، نرخ خانه 10 ساله 4میلیون تومان است. او تعداد قراردادهای فروش در این منطقه را انگشت‌شمار می‌داند و پیشنهاد می‌دهد: فروشنده‌ها برای رونق بازار قيمت‌ها را کاهش دهند.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید