سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

اشباع کشور از مصالح ساختمانیارسلان فتحی‌پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقاضا برای خرید مسکن در کشور کاهش پیدا کرده است، گفت که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات و حصول توافق نهایی، باز هم اتفاق جدیدی در قیمت مسکن رخ نخواهد داد.

فتحی‌ پور با اشاره به این موضوع که کشور از مصالح ساختمانی اشباع شده است در پیش‌بینی از آینده بازار مسکن، گفت: با وجود اینکه شاخص اقتصادی از منفی 5/8 درصد رشد داشته است اما هنوز به مثبت نرسیده است. از طرف دیگر درآمد سالانه و درآمد خالص و ناخالص کشور حکایت از آن دارد که هنوز رکود داریم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد که به دلیل کاهش قیمت مصالح ساختمانی و اشباع آن در بازار، مذاکرات هر نتیجه‌ای هم داشته باشد تفاوتی در وضعیت اقتصادی شاهد نخواهیم بود. شرایط همین‌طور باقی می‌ماند و اتفاق جدیدی در عرصه مسکن رخ نمی‌دهد چون ساخت مسکن در کشور اشباع شده است.

وی همچنین گفت: اگر مذاکرات هسته‌ای هم به نتیجه برسد، در قیمت مسکن تغییری حاصل نمی‌شود و در حال حاضر قیمت مسکن بسیار غیرواقعی و کاذب است و همین قیمت بالا باعث شده که مردم توانی برای خرید مسکن نداشته باشند.

وی در خاتمه افزود: در حال حاضر تقاضا برای خرید مسکن کاهش پیدا کرده آن هم به این دلیل که قیمت‌ها بسیار بالاست و در هیچ زمانی اینطور نبوده که از تولیدات مواد اولیه اشباع شده و انبارهای پر داشته باشیم اما تقاضا پایین باشد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید