سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

احمدوند رییس مرکز تحقیقات بتن ایران در یک نشست خبری ضمن اعلام این خبر گفت: مرکز تحقیقات بتن هفدهمین همایش ملی سالیانه موسسه بین المللی بتن آمریکا، شاخه ایران را بر مبنای دستاوردهای خود از بازسازی شهر زلزله زده بم، همزمان با هفته پژوهش برگزار می کند.

این کنفرانس با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در روزهای 24 و 25 آذرماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مقالات متعددی به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است، گفت: البته به دلیل محدودیت زمان، به هفت مقاله فرصت ارائه مطلب داده شده است.

احمدوند در ادامه افزود: در سال های گذشته کنفرانس بتن و زلزله در هفته ایمنی ساخت و ساز بتنی و در هفته یادبود زلزله بم برگزار می شد اما امسال با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این کنفرانس در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور سازمان ها و نهادهای مختلف در هفدهمین کنفرانس بتن و زلزله اظهار داشت: دستاوردهای این کنفرانس در 17 سال گذشته به صورت دفترچه ای درآمده که بخشی از چشم انداز 20 ساله صنعت بتن است که دارای 8 محور و 9 سند است. احمدوند افزود: یکی از این اسناد، سند استاندارد ملی است که تحت عنوان استاندارد 6044 تهیه و تدوین شده و اجباری است.

رییس مرکز تحقیقات بتن با اشاره به اینکه در این سند ویژگی های بتن آماده و طرح جامع بازرسی واحدهای تولید بتن آماده لحاظ شده است، گفت: زیرا معتقد هستیم که شاه کلید ارتقای کیفیت ساخت و ساز بتنی، بازرسی و کنترل سیستم تولید واحدهای تولیدی است که در همین راستا موسسه استاندارد به صورت مستمر فرآیند تولید در کارخانجات بتن آماده را مورد ارزیابی قرار می دهد.

وی در ادامه به اقدامات مرکز تحقیقات بتن برای تشویق پژوهشگران جوان اشاره کرد و گفت: در همایش امسال مسابقات بتن با حضور 375 دانشگاه و به صورت تیمی برگزار می شود و در واقع این مسابقه بین دانشجویانی است که در ارتباط با بتن کارهای هنری انجام داده اند.

احمدوند تصریح کرد: هر تحقیق و پژوهشی اگر به توسعه علمی نینجامد، تاثیری در زندگی روزانه ما نخواهد داشت و از این جهت ضرورت وجود و رسالت معاونت پژوهشی وزارت علوم در بخش ساخت و ساز مشخص می شود.

رییس مرکز تحقیقات بتن با بیان اینکه تا 15 سال پیش استانداردهای فعلی بتن تدوین نشده بود، گفت: در 15 سال اخیر هفت استاندارد ملی در زمینه بتن تهیه و تدوین شده و 7 هزار تکنسین در زمینه بتن تربیت شده اند.

مدیرعامل بنیاد بتن در خاتمه با اشاره به تولید محصولی به نام بن ملات گفت: این محصول ملات خشک آماده است که 10 دقیقه پس از افزودن آب قابل استفاده است و می توان در تمام نقاط ساختمان از آن بهره گرفت.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید