سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

حسین میرشفیع در ششمین همایش ملی قیر و آسفالت با بیان اینکه استقرار استاندارد تهیه و استفاده از قیر یکی از اقدامات انجام شده است، گفت: در این زمینه شرکت های زیرساخت و حتی بورس کالا نیز همکاری مناسبی را انجام دادند.

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی اپراتوری کارخانجات آسفالت را از اقدامات مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی دانست و گفت: در این راستا کارخانجات آسفالت دوره های آموزشی را می گذرانند و طبق برنامه پیش بینی شده تا پایان سال دیگر از کارخانه های فاقد مهارت فنی آسفالت تهیه نخواهد شد.

میرشفیع با اشاره به اینکه استفاده از آسفالت های کم ضخامت در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و به خصوص معاونت راه روستایی قرار دارد، اظهار داشت: این نوع آسفالت هم از نظر هزینه و هم از نظر تناسب با شرایط اقلیمی مناسب است. وی در ادامه افزود: برنامه بهبود کیفیت زیرسازی نیز پیگیری شده و تا پایان سال عملیاتی خواهد شد و این برنامه الزام آور تاثیر مثبتی در روسازی جاده ها خواهد داشت.

میرشفیع با بیان اینکه اقداماتی در مورد مدیریت عرضه و مصرف قیر انجام شده است، گفت: تا پیش از این تخصیص اعتبارات و کارهای راهسازی در فصل سرما بود، اما با همکاری وزارت نفت قیر مورد نیاز در زمان مناسب تامین شد و امسال بخش عمده ای از پروژه های راهسازی در فصل گرما اجرا شد که این موضوع ارتقای کیفیت پروژه ها را به دنبال داشت.

وی با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی در مورد جایگزینی رویه های بتنی با آسفالت گفت: این موضوع صرفه اقتصادی بسیار خوبی دارد و از آنجا که بخش عمده ای از راه های کشور دارای ترافیک سنگینی است، باید این موضوع را پیگیری کنیم.

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی استفاده از شاخص ناهمواری راه در تحویل پروژه ها را یکی از اقدامات مهم مغفول مانده دانست و تصریح کرد: این موضوع در سال 85 ابلاغ شده اما عملیاتی نشده بود، ولی با پیگیری های انجام شده قرار است از سال 94 به عنوان یکی از شاخص های مهم تحویل پروژه ها عملیاتی شود که نقش مهمی در رضایتمندی مردم از جاده ها خواهد داشت.

میرشفیع در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جایزه کیفیت آسفالت خبر داد و گفت: امسال اولین سالی است که جایزه کیفیت آسفالت به پیمانکاران برتر اهدا می شود.

وی از اجرای روش های تضمین و کنترل کیفیت آسفالت خبر داد و گفت: به موجب این اقدام پیمانکارانی که دارای برند مناسب هستند و در درازمدت قادر به نگهداری جاده ها هستند، منفعت بیشتری خواهند برد و سایر پیمانکاران که این شرایط را ندارند از عرصه رقابت حذف می شوند.

وی در خاتمه با اشاره به ثروت هنگفت موجود در سطح جاده ها گفت: با توجه به قیمت انرژی، کاملا به صرفه است که در مورد مباحث بازیافت اقدامات جدی انجام دهیم و رویه ها را بازیافت کنیم.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید