سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

علی صالحی علا بنیانگذار صنعت لوله و اتصالات PVC ایران، بهره مندی تمام تولیدکنندگان از اخلاق حرفه ای پاسخگویی را یک اصل دانست و اذعان داشت: نهادینه کردن این امر مهم در بین تمام تولیدکنندگان صنعت ساختمان نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است.

وی در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام متن فوق تصریح کرد: مسئولیت پذیری تولیدکنندگان در قبال آنچه که به بهره برداران عرضه می دارند از موارد مهمی است که باید تمام تولیدکنندگان آن را در خود بیابند و تقویت کنند.

صالحی علا در ادامه به تشریح فعالیت های مثبت خود در جهت شناساندن این صنعت در کشور پرداخت و اذعان کرد: در زمانی که هیچ شناختی از لوله و اتصالات پی وی سی در ایران نبود من این صنعت را در سال 1346 به کشور وارد کردم.

وی در ادامه با بیان اینکه گاهی اجبار، تنها چاره ما در نهادینه کردن پاسخگویی است، اضافه کرد: انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی باید پاسخگویی و نهادینه کردن این امر مهم در میان تولیدکنندگان را سرفصل کاری خود قرار دهد و با تشویق و حتی جریمه، پاسخگویی را از تولیدکنندگان پی وی سی مطالبه کند.

صالحی علا با بیان اینکه فرهنگ سازی یگانه راه ارتقاء پی وی سی کشور میباشد، یادآور شد: در آن زمان مشکلات و چالش های بسیاری در مسیر شناساندن این محصول در کشور وجود داشت و جایگزین کردن پی وی سی به جای لوله های چدنی در آن زمان ما را با زحمات بسیاری رو به رو کرد اما خوشبختانه با رفع آن کارخانه های دیگری از محصولات پی وی سی را وارد کشور کردم.

وی در ادامه افزود: اینجانب 10 سال رییس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی بودم و طی این چند سال تلاش کردم تا این صنعت را از دست دولت به دست بخش خصوصی واگذار کنم به علاوه استانداردهای لازم بر این محصول را درج و مضراتی که امروز در خصوص عدم استاندارد بودن لوله و اتصالات مطرح شده را رفع کنم که خوشبختانه این امر تحقق پیدا کرد. صالحی علا با بیان اینکه یگانه راه ارتقاء صنعت پی وی سی فرهنگ سازی در مصرف درست این محصول است، تصریح کرد: در تمام دنیا زمانی که می خواهند از لوله و اتصالات پی وی سی استفاده کنند هر لوله و اتصالات به اقتضای کارکرد خود رنگی متفاوت دارد و با رنگ های مجزا کارکرد آنها مشخص می شود.

وی با تاکید بر اینکه استانداردهای اجباری، ارتقادهنده کیفیت این محصول در ایران نیست، گفت: تجربه به من اثبات کرده که استانداردهای اجباری جواب دهنده در مسیر ارتقاء کیفیت این محصولات نیست بلکه تنها فرهنگ سازی می تواند کارکرد مناسبی داشته باشد.

صالحی علا در خاتمه موافقت خود را در خصوص درج نام تولیدکنندگان صنعت ساختمان در شناسنامه فنی ملکی ساختمان ابراز کرد و یادآور شد: این امر ایده ای است که من هم در دوران ریاست انجمن مطرح کرده بودم و موضوعی است که اگر عملیاتی شود باعث حذف تقلب از تولیدات پی وی سی و توازن میان عرضه و تقاضای این محصول در بازار مصرف می شود.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید