سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

ویژگی های منحصر به فرد uPVC
بهینه سازی در مصرف انرژی

مواجه شدن با کمبود انرژی و به تبع آن گران شدن انرژی ، لزوم بهینه سازی در مصرف را انرژی را امروزه به امری بدیهی تبدیل کرده است. ساختمان ها یکی از عوامل مهم اتلاف انرژی محسوب می شوند و پنجره ها ، مهمترین هدر دهنده انرژی در ساختمان ها هستند. با استفاده از پنجره های دوجداره uPVC 40 درصد در مصررف انرژی ساختمان صرفه جویی می شود و به تبع آن هزینه های پرداختی ساکنین خانه کاهش چشمگیری پیدا می کند.
کاهش آلودگی های صوتی

میزان آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ بین 75 تا 80 دسی بل می باشد که این میزان در روستاها تا 55 دسی بل می باشد. این میزان از آلودگی صوتی زندگی آرام و آسوده را از بسیاری از ساکنین شهرها سلب کرده است. با استفاده از پنجره های دوجداره uPVC تا 45 دسی بل از آلودگی صوتی کاسته می شود و آرزوی زندگی آرام در شهرهای بزرگ تحقق می یابد.
حذف اشعه ماورای بنفش

امروزه ثابت شده است که اشعه ماورای بنفش UV برای سلامتی انسان مضر است و همچنین تابش آن بر روی اثاث منزل باعث پوسیدگی و از بین رفتم وسایل منزل می شود. با استفاده از پنجره های دوجداره uPVC اثرات مخرب این اشعه از خانه حذف خواهد شد.
جلوگیری از ورود آلاینده ها

عایق بندی پنجره های دوجداره uPVC به نحوی است که مانع ورود سوزهای سرد زمستانی و بادهای گرم تابستانی می شود. همچنین ورود هوای آلوده ، گرد و غبار که باعث کثیفی منزل و محیط داخل می شود ، با نصب پنجره های دوجداره uPVC کاملا قطع می شود.
مقاومت در مقابل شوینده ها و تمیزی آسان

در شهرهای بزرگ به علت آلودگی هوا پنجره های به سرعت کثیف می شوند و ظاهر زیبای خود را از دست می دهند. تمیز کردن پنجره ها با شوینده های شیمیایی باعث می شود که رنگ این پنجره ها خورده شود و نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشته باشد. پنجره های uPVC با آب و کمی صابون به سادگی تمیز می شوند که ظاهری مانند اول خود پیدا می کنند. همچنین این پنجره ها در مقابل زیان های مواد شوینده شیمیایی مقاومت کامل دارند.
عدم نیاز به رنگ آمیزی و نگهداری آسان

ترکیبات بکار رفته در ساخت پروفیل پنجره های uPVC اکسید نمی شوند و رنگ بکار رفته در ساخت آن در مقابل اشعه UV خورشید مقاومت کامل دارد بنابراین تغییر رنگ در این پنجره ها رخ نمی دهد.
مدل ها و طرح های مختلف

بخش بزرگی از زیبایی ظاهر نمای ساختمان به پنجره ها بازمی گردد. معماران بزرگ جهان زمان زیادی را صرف طراحی پنجره هایی می کنند که جلوه ای ویژه به نمای ساختمان بدهد. پنجره های uPVC در طرح ها و مدل های مختلف طراحی می شود و رویان پنجره مفتخر است که این پنجره ها را در رنگ بندی های مختلف و مطابق با سلیقه های مختلف ارائه می کند.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید