سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

خصوصیات پنجره‌های UPVC

پنجره‌های UPVC پنجره‌های کم‌مصرف

 PVC  همانند چوب عایق حرارتی مناسبی است. ضریب هدایت گرمایی PVC پایین‌تر اما بسیار نزدیک به ضریب هدایت گرمایی چوب است.

در حالی‌که این دو فاصله بسیاری با آلومینیوم و آهن دارند. در نتیجه، کاهش مصرف انرژی تا 50% ، کاهش سرمایه‌گذاری لازم در ارتباط با تاسیسات ساختمان و کاهش استهلاک سیستم سرمایش و گرمایش یکی از مهم‌ترین مزایای پنجره‌های UPVC است.

البته تعداد جداره‌های شیشه، نوع گاز مصرفی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ پنجره نیز در میزان هدایت گرمایی آن موثر است.

پنجره‌های  UPVC، پنجره‌های ساکت

با توجه به رواج استفاده از شیشه‌های دوجداره و سه‌جداره در پنجره‌های  UPVC و استفاده از چندین درزگیر لاستیکی در ساختار پیچیده پروفیل، پنجره‌های  UPVC علاوه بر عایق حرارتی، عایق صوتی بسیار خوبی نیز هستند و مانع از انتشار آلودگی‌های صوتی می‌شوند. میزان عایق صوتی پنجره ها  با نوع شیشه مصرفی تعداد لایه‌های شیشه ارتباط متقیم دارد.

پنجره‌های  UPVC، پنجره‌های زیبا

پروفیل‌های UPVC به دلیل تنوع طرح با تمامی طرح‌های معماری مدرن و کلاسیک سازگاری دارند. در عین حال این پروفیلها می توانند به صورت رنگی ، لمینیت طرح چوب یا طرح آلومینیوم در اختیار طرحهای معماری قرار گیرند.

پنجره‌های UPVC ، پنجره‌های نفوذ‌ناپذیر

با در نظر داشتن آلودگی‌های نگران‌کننده هوا و محیط‌های شهری کشور ما و نیز در مناطق بیابانی و غبار‌آلود، پنجره‌هایUPVC با ساختار ویژه خود، مانع بسیار خوبی در برابر انتقال ذرات غبار، آلاینده‌ها و ... هستند. در عین حال نفوذناپذیری این پنجره‌ها باعث می‌شود، هنگام شست‌و‌شو از خارج و یا بارندگی‌های شدید، آب به داخل ساختمان نفوذ نکند.

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های سازگار

با برخورداری از انواع یراق‌آلات متنوعی که در تولید پنجره‌های UPVC قابل استفاده‌اند، امکان باز شدن پنجره در اشکال مختلف مایل (Tilt)، چرخشی (Turn)، کشویی (Sliding) و نیز اشکال ترکیبی و چند حالته از جمله Tilt & Turn،Lift-Sliding Tilt-Sliding (فولکس واگنی)، Slide ـ Folding (آکاردئونی) و ... به‌منظور سازگاری با سلیقه و نیاز طراح و مصرف‌کننده فراهم آمده است.

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های همیشه جوان

پنجره‌های UPVC در شرایط مختلف جوی از جمله در مناطق بسیار سرد‌سیر، در مناطق گرمسیر، در برابر باد و باران‌های اسیدی و نمکی، در برابر آب‌های شور و در محیط‌های مرطوب و شرجی مقاوم بوده و آثاری هم‌چون پوسیدگی، زنگ‌زدگی و... در آنها ایجاد نمی‌شود.

پنجره‌های UPVC پنجره‌های تمیز

از خصوصیات سطحی درب و پنجره‌های UPVC آن است که قابلیت تولید در رنگ‌های مختلفی را داشته و در عین حال به سادگی به کمک محلول‌های شوینده خانگی و آب تمیز می‌شوند و برخلاف پنجره‌های چوبی و آلومینیومی خش را در سطح خود نشان نداده و بنابراین نیاز به هرگونه جلا و رنگ‌آمیزی و تعمیرات دوره‌ای ندارد. این خصوصیت از دیدگاه زیبایی و افزایش جلوه بنا نیز حایز اهمیت است. ضمن آن‌که هزینه‌های رنگ‌آمیزی اولیه نیز در این پنجره‌ها به کلی حذف می‌شوند.

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های خود خاموش‌کن

از جمله خصوصیات UPVC آن است که دمای شروع به احتراق آن C°385 در مقایسه با چوب C°260، بسیار بالا است. چنان‌چه بعد از شروع احتراق، منبع آتش‌زا از محصول PVC دور شود، شعله خود‌به‌خود خاموش شده و از توسعه و انتقال حریق جلوگیری به عمل می‌آید. در عین حال شدت تولید بخارات سمی در هنگام احتراق پروفیل‌های PVC بسیار کند است.

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های مصون

 PVC بنا بر خصوصیات ذاتی خود، در مقابل بسیاری از عوامل فرساینده شیمیایی مقاومت بسیار خوبی از خود بروز می‌دهد و این خصوصیات، استفاده از پنجره‌‌های UPVC را در محیط‌های شیمیایی و صنعتی حایز اهمیت می‌سازد. پنجره‌های UPVC از زنگ‌زدگی و خوردگی نیز مصون هستند.

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های پاک

دیگر خصوصیات PVC آن است که در محیط‌های میکروبی، رشد باکتری‌ها بسیار محدود است و این ویژگی، استفاده از آن را در محیط‌های بیمارستانی، صنایع غذایی و آزمایشگاهی برجسته ساخته است.

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های سبک

استفاده از پروفیل‌های فلزی در ساختار چندحفره‌ای پروفیل‌های UPVC، موجب شده این محصولات در عین وزن ناچیز، از استحکام و مقاومت مکانیکی کافی برخوردار باشند. به عنوان مثال، هنگام وزش باد و طوفان، عدم لرزش و ایجاد اصوات مزاحم از خصوصیات این نوع پنجره‌ها است.

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های ایمن

یکی از خصوصیات پنجره‌های UPVC امکان استفاده از یراق‌آلات ویژه و متنوع در آن‌ها است . یکی از انواع این یراق‌آلات ، گونه‌های ضدسرقت آن‌ها است که به‌ویژه در ساختمان‌های ویلایی مورد

توجه است.

پنجره‌های UPVC، پنجره‌های بازیافت شونده

پنجره‌های UPVC نیز هم‌چون اغلب محصولات پلیمری دیگر، قابل بازیافت بوده و از نظر زیست محیطی آلاینده نیستند. در مرحله تولید پنجره، می‌توان ضایعات و بریده‌های غیر‌قابل استفاده پروفیل UPVC را به‌منظور بازیافت مجدد در صنایع دیگری استفاده کرد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید